ЯК ПІДВИЩИТИ ПРОДАЖІ В2В
Як повисти продажі у компанії, яка працює в одному із напрямкків b2b

Це питання періодично ставить собі більшість компаній, які працюють у сфері "бізнес для бізнесу". Саме ця особливість не дає змоги використовувати звичні масові моделі цифрової роботи в інтернеті. Наша практика показує, що підвищення продажів це завжди розмова про комплексну роботу одразу в кількох напрямках.

Ми завжди починаємо з аналізу основного процесу продажів, під час якого проходимо маленькими кроками кожен сантиметр, кожну дію до отримання грошей від клієнта.

Під час такого дослідження, як правило, виявляються білі плями у організації різних видів діяльності. 



На цьому малюнку ви бачите схему того, за якими напрямками необхідно аналізувати продажі.

Як підвищити продажі в b2b – це процес поєднання кількох проектів після діагностики основного процесу. Рідко буває так, що якийсь із розділів взагалі не присутній в управлінській практиці компанії. При цьому найчастіше ми співпрацюємо з компаніями за такими напрямками:

  • уточнення матриці продуктів та їх детальніший опис,

  • корекція процесів та процедур,

  • зміна клієнтської політики,

  • і звичайно зміна профілів та навчання менеджерів з продажу.

УЗНАТЬ ПОДРОБНЕЕ ПРО СОТРУДНИЧЕСТВО В ПОВЫШЕНИИ ПРОДАЖ


Управление скоростью принятия решений
Скорость принятия решений (СПР) — это системное свойство организации, которое влияет на успех бизнеса