Це питання періодично ставить собі більшість компаній, які працюють у сфері "бізнес для бізнесу". Саме ця особливість не дає змоги використовувати звичні масові моделі цифрової роботи в інтернеті. Наша практика показує, що підвищення продажів це завжди розмова про комплексну роботу одразу в кількох напрямках.
Ми завжди починаємо з аналізу основного процесу продажів, під час якого проходимо маленькими кроками кожен сантиметр, кожну дію до отримання грошей від клієнта.
Під час такого дослідження, як правило, виявляються білі плями у організації різних видів діяльності.
На цьому малюнку ви бачите схему того, за якими напрямками необхідно аналізувати продажі.
Як підвищити продажі в b2b – це процес поєднання кількох проектів після діагностики основного процесу. Рідко буває так, що якийсь із розділів взагалі не присутній в управлінській практиці компанії. При цьому найчастіше ми співпрацюємо з компаніями за такими напрямками:
уточнення матриці продуктів та їх детальніший опис,
корекція процесів та процедур,
зміна клієнтської політики,
і звичайно зміна профілів та навчання менеджерів з продажу.
УЗНАТЬ ПОДРОБНЕЕ ПРО СОТРУДНИЧЕСТВО В ПОВЫШЕНИИ ПРОДАЖ