КУРС
МІСТЕЦТВО управління
ОРГАНІЗАЦІЄЮ

Малічевського володимира

курс містецтво управління організацією Володимира Малічевського

Мистецтво системного управління передбачає засвоєння практичних інструментів та підходів які допоможуть забезпечити себе достатнім рівнем впливу, лікувати точки напруження в організації, змінювати корпоративну поведінку, покращити узгодженість та взаємодію між підрозділами, сконцентруватися на найважливіших пріоритетах, використовувати етнічні особливості культури українців для підвищення продуктивності бізнесу і реалізувати свої ідеї.

Цільова аудиторія: Власники, директори, топ-менеджмент, HRD, резерв кадрів.
Курс передбачає: 5 модулів тривалістю біля 4 год, у вечірній час з 17:00 до 21:00. Раз на тиждень по уторникам.  Учасників буде чекати кава і легкий перекус.

Odoo • Текст та зображення

кейси та практика

Учасники будуть розв'язувати управлінські кейси, робити практичні завдання, опишуть систему управління, підготують свій проєкт покращень.

коучинг та менторство

Під час навчання, та 4 місяци після, учасники отримують коучингову та консультаційну підтримку у вивченні матеріалу та впровадженні змін в компанії.

інструментальний підхід

Учасники в кожному модулі вивчають готові інструменти та алгоритми, які дозволяють покращити управлінську ефективність вищого менеджменту компанії. 

Курс проходить у корпоративному та у відкритому форматі.    

ПРОГРАМА КУРСУ містецтво УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ


МОДУЛЬ 1    

УПРАВЛІННЯ ВПЛИВОМ В ОРАГНІЗАЦІЇ   

  • Системна, психологічна та біологічна сутність «впливу» 

  • Джерела впливу менеджерів та підрозділів.

  • Наслідки тривалого порушення балансу впливу у взаємодії.

  • Способи ідентифікації суттєвих порушень впливу.

  • Самодіагностика власного впливу в організації.

  • Поняття керованості організації.

  • Інструмент «Дерево впливу» для покращення ефективності через гармонізації впливів.

  • Інструмент гармонізації впливу «Алгоритм гармонізації впливу»

  • Три типи «не ефективної» поведінки менеджменту які потрапляє в ситуацію між сильним керівництвом та тиском підлеглих.

МОДУЛЬ 2     

КУЛЬТУРНІ КОДИ ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ

  • Поняття культури та корпоративної культури.

  • Структура формування культурного коду.

  • Культурні коди Г. Хофстеде: дистанція влади, індивідуалізм, конкретність, запобігання невизначеності,  довгостроковість орієнтації, поблажливість. 

  • Розробка управлінських рішень для використання кодів у практиці. 

  • Корпоративна культура та ефективність організації. 

  • Діагностика Даніеля Денісона.  

  • Діагностика культури у власній організації. 

  • Алгоритм адаптації корпоративної культури під стратегію

МОДУЛЬ 3    

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК    

  • Організаційний розвиток, як к онкурентна перевага.

  • Не фінансові критерії ефективності бізнесу та п ротиріччя оргструктури.

  •   Модель опису етапів розвитку організації (Capability Maturity Model)

  •   Алгоритм в провадження нових методологій на прикладах ощадливого виробництва, дерева КРІ, OKR, BSC.

  • «КРІ оптимізація» – інструмент збільшення впливу КРІ на продуктивність персоналу.

  • Модель вирішення організаційних напружень У. Майстенбрука «1х3»

  • Системні явища в організації: циклічність змін, контроль контролю, поведінкова мімікрія і др.

  • Структуа управлінської системи та  необхідні управлінськи підсистеми

МОДУЛЬ 4     

УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ ЛЮДЕЙ

  • Результати дослідження успішних менеджерів останнього десятиріччя К. Дьюара, С. Коллера, В. Малготра.

  • Шість ключових сфер відповідальності сео або власника:
    1. Визначення напрямку розвитку компанії.
    2. Залучення правління та оточення в управління.
    3. Зв'язок зі стейкхолдерами.
    4. Управління особистою ефективністю.
    5. Згуртування через лідерів.
    6. Узгодження організації.

  • Типові проблеми взаємодії сео та власників та практика їх уникнення.

  • Сео та топи на ковальні між власником та командою.

  • Проблеми комунікації і взаємодії сео з власником






МОДУЛЬ 5     

РІШЕННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ КЕЙСІВ

  • Поняття управлінського кейсу.

  • Три джерела рішення управлінських завдань.

  • Алгоритм вирішення управлінських завдань

  • Практика рішення управлінських кейсів.

  • Підведення підсумків курсу.

  • Захист своїх ідей щодо покращення організації.

  • Отримання диплому про закінчення.