вебінар
ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ В ОФІСІ
Для власників, директорів, керівників, HR фахівців, фахівців з організаційного розвитку та оптимізації процесів.
21 жовтня 2025 з 19:00 до 20:30 (21:00)
Вартість 1600 грн.
PHD, MBA МАЛІЧЕВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР
Засновник та СЕО «ICPM Consulting», ВКУ Da`Vinci. Сертифікований Management Consultant СМС-Global, Agile PM, SCRUM Master, Lean ВВ, ISO 20700.
16 років управлінського досвіду на посадах HRD, СEO, Член ради директорів. Створив та керував кількома Корпоративними університетами в т.ч. Нова пошта.
25 років досвіду викладання, бізнес-тренінгів з менеджменту. Реалізовував системні проекти з розвитку організацій на виробництві, в логістиці, АПК.
Автор книг: «Ощадливе виробництво: від А до Я», «1000 КРІ для бізнесу», «700 КРІ для системи управління персоналом».
Зазвичай, на роботу офісу звертають увагу набагато менше ніж на виробництво або продажі. Але саме офісні процеси: підписання, затвердження, узгодження, тощо - здатні гальмувати діяльність, демотивувати персонал та стимулювати плинність.
Цей вебінар, виключно практичний, на основі інструменту. Ми оптимізуємо офісний процес на прикладі застосування інструменту "Декомпозиція процесу" . Навчимося оптимізувати офісні процеси, щоб зробити їх простішими, швидшими, надійнішими і якіснішими.
проблеми які вирішує вебінар
багато зайвого
Зайві затвердження, підписи, узгодження, звіти, переговори, зустрічі, неочікувані роботи. Важко, втомлює, демотивує.
ПОДВІЙНА РОБОТА ТЕ ПЕРЕРОБКА
Роботи дублюються в різних людей та підрозділів, документи втрачаються, переробляються через правки, затримки, уточнення.
ЗАТЯГУВАННЯ часУ
Змушені довго чекати, рішення затягуються, іноді довгоочікувані рішення розчиняються і стають вже не актуальними.
низька якість
Багато завдань і документів робляться не вчасно та потребують правок, переробок, уточнень, виправлень через помилки та не точні завдання.
в результаті отримуєте
інструмент
"Декомпозиція процесу": готова Exel форма для аналізу, алгоритм застосування. Рекомендації та приклади.
навичка
Навчитеся використовувати інструмент оптимізації процесів після спільної практики роботи з процесами.
рекомендації
Отримаєте рекомендації по впровадженню цього інструменту у себе в компаніях.
ПРОГРАМА ВЕБІНАРУ
-
Поняття управлінського (офісного) процесу.
-
Інструмент оптимізації - "Декомпозиція процесу".
-
Точки та критерії оптимізації процесу.
-
Типові рішення по оптимізації.
-
Розгляд практичного рішення.
УМОВИ УЧАСТІ:
-
Реєстрація учасника.
-
Отримання рахунку і оплата за участь - 1600 грн. (якщо платник компанія - вказуйте юридичні данні у коментарі).
-
Після отримання оплати - на вказану ел.пошту учасника, у його календар, найде посилання на подію