вебінар

ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ В ОФІСІ

Для власників, директорів, керівників, HR фахівців, фахівців з організаційного розвитку та оптимізації процесів.

21 жовтня 2025 з 19:00 до 20:30 (21:00)

Вартість 1600 грн.



PHD, MBA МАЛІЧЕВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР 

  Засновник та СЕО «ICPM Consulting», ВКУ Da`Vinci.  Сертифікований Management Consultant СМС-Global, Agile PM, SCRUM Master, Lean ВВ, ISO 20700.

  16 років управлінського досвіду на посадах HRD, СEO, Член ради директорів. Створив та керував кількома Корпоративними університетами в т.ч. Нова пошта.


#  

 

  25 років досвіду викладання, бізнес-тренінгів з менеджменту. Реалізовував системні проекти з розвитку організацій на виробництві, в логістиці, АПК.

  Автор книг: «Ощадливе виробництво: від А до Я», «1000 КРІ для бізнесу», «700 КРІ для системи управління персоналом».


Odoo • Зображення та текст

Зазвичай, на роботу офісу звертають увагу набагато менше ніж на виробництво або продажі. Але саме офісні процеси: підписання, затвердження, узгодження, тощо - здатні гальмувати діяльність, демотивувати персонал та стимулювати плинність.

Цей вебінар, виключно практичний, на основі інструменту. Ми  оптимізуємо офісний процес на прикладі застосування інструменту "Декомпозиція процесу" . Навчимося оптимізувати офісні процеси, щоб зробити їх простішими, швидшими, надійнішими і якіснішими.  

проблеми які вирішує вебінар

багато зайвого

Зайві затвердження, підписи, узгодження, звіти, переговори, зустрічі, неочікувані роботи. Важко, втомлює, демотивує.

ПОДВІЙНА РОБОТА ТЕ ПЕРЕРОБКА

Роботи дублюються в різних людей та підрозділів, документи втрачаються, переробляються через правки, затримки, уточнення. 


ЗАТЯГУВАННЯ часУ

Змушені довго чекати, рішення затягуються, іноді довгоочікувані рішення розчиняються і стають вже не актуальними.

низька якість

Багато завдань і документів робляться не вчасно та потребують правок, переробок, уточнень, виправлень через помилки та не точні завдання.


в результаті отримуєте

інструмент

"Декомпозиція процесу": готова Exel форма для аналізу, алгоритм застосування. Рекомендації та приклади.

навичка

Навчитеся використовувати інструмент оптимізації процесів після спільної практики роботи з процесами.

рекомендації

Отримаєте рекомендації по впровадженню цього інструменту у себе в компаніях.

    ПРОГРАМА ВЕБІНАРУ

  • Поняття управлінського (офісного) процесу.

  • Інструмент оптимізації - "Декомпозиція процесу".

  • Точки та критерії оптимізації процесу.

  • Типові рішення по оптимізації.

  • Розгляд практичного рішення.

   УМОВИ УЧАСТІ:

  • Реєстрація учасника.

  • Отримання рахунку і оплата за участь - 1600 грн. (якщо платник компанія - вказуйте юридичні данні у коментарі).

  • Після отримання оплати - на вказану ел.пошту учасника, у його календар, найде посилання на подію


Odoo • Текст та зображення