вебінар
РІШЕННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ КЕЙСІВ
11 ЛИСТОПАДа 2025 року З 18:00 Д0 20:00

Керівник кожен день змушений думати, що робити щоб покращити показники, як стимулювати персонал, як зменшити кількість збоїв та інше. Навички рішення управлінських кейсів допомагають розв'язувати реальні ситуації.
На вебінарі ми навчимося це робити і розберемо 4 управлінських кейси. Приклад кейсу наприкінці сторінки.
НА ВЕБІНАРІ РОЗГЛЯНЕМО:
-
Сутність управлінського кейсу і як керівнику сформулювати ціль.
-
Універсальні складові причинності управлінських проблем.
-
Ключові умови вирішення управлінських ситуацій.
-
Алгоритм рішення управлінських кейсів.
-
Розв'яжемо з вами реальні управлінські кейси.
Умови участі у вебінарі:
-
Реєстрація учасника.
-
Отримання рахунку і оплата за участь - 1600 грн.
-
Після оплати - на вашу ел.пошту вам надішлють посилання на подію.
ПРИКЛАД УПРАВЛІНСЬКОГО КЕЙСУ
ЕФЕКТИВНИЙ КЕРІВНИК
На виробничому підприємстві є новий директор Федір Лапунко. Він має досить успішний попередній досвід роботи - директором в сильній проактивній команді. Оскільки попередній бізнес був невеличкий, то він знайшов собі більшу компанію, яка задовільнила його амбіції.
В процесі перших 5 місяців роботи, Федір звернув увагу, що підлеглі (керівники та фахівці) по кожному робочому питанню приходять до нього за порадою. І, все що він пропонує, приймають без сперечань і намагаються виконати.
Під час обговорення проблем на нараді його підлеглі, зазвичай, говорять: «Ви скажіть як зробити. Ви шеф ви краще розумієтесь». При цьому, зустрічних пропозицій з іншими варіантами дій практично не було.
Колектив, загалом, досить компетентний, працює давно, знає свою роботу, має великий досвід. Персонал розуміє як досягати поставлених цілей, оскільки, виконання щомісячних показників хоч і не ідеальне, але, в цілому, за них не соромно і коли директор звітує перед власником - він не гірший в порівнянні з іншими його бізнесами.
Намагання Федора поговорити з керівниками напрямків, щодо можливості покращити показники та зменшити кількість збоїв, нічого конкретного не дало. Всі керівники запевнили що обов’язково попрацюють з цією проблематикою, але дива не сталося.
Новий директор уже кілька разів давав невірні рішення і йому було соромно за них перед командою.
Він поступово почав спілкуватися із зовнішніми консультантами. Проте їх консультації особливого прогресу не дали.