ВЕБІНАР
РІШЕННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ КЕЙСІВ
Для власників, директорів, керівників, HR фахівців, проактивних менеджерів яких цікавить розвиток та результативність.
11 листопада 2025 року з 19:00 до 20:30 (21:00). Вартість 1600 грн.
phd, mba малічевський володимир
Засновник та СЕО «ICPM Consulting», ВКУ Da`Vinci. Сертифікований Management Consultant СМС-Global, Agile PM, SCRUM Master, Lean ВВ, ISO 20700.
16 років управлінського досвіду на посадах HRD, СEO, Член ради директорів. Створив та керував кількома Корпоративними університетами в т.ч. Нова пошта
25 років досвіду викладання, бізнес-тренінгів з менеджменту. Реалізовував системні проекти з розвитку організацій на виробництві, в логістиці, АПК.
Автор книг: «Ощадливе виробництво: від А до Я», «1000 КРІ для бізнесу», «700 КРІ для системи управління персоналом»
Керівник кожен день змушений думати, що робити щоб покращити показники, як стимулювати персонал, як зменшити кількість збоїв та інше. Навички рішення управлінських кейсів допомагають розв'язувати реальні ситуації.
На вебінарі ми навчимося це робити і розберемо 4 управлінських кейси. Приклад кейсу наприкінці сторінки.
проблеми які усуває вебінар
ПРОБЛЕМИ ПІДРОЗДІЛУ ЩО НЕ ВИРІШУЮТЬСЯ
Низька якість, не вчасність, порушення стандартів це все завдання кейсономіки.
не зрозуміло що робити
Коли показники не ідеальні в команді хаос і потрібний алгоритм для вирішення проблем.
не задволені показниками команди
Проблеми, збої, відхилення, пошук рішень, дії, а КРІ все одно "так собі".
ви активні - результатів мало
Команда нібито залучена а все одно багато говорим, робимо, а результатами незадоволені.
результати вебінра
алгоритм рішень
отримаєте алгоритм рішень управлінських ситуацій та завдань
досвід розв'язання кейсів
Ми разом розв'яжемо декілька управлінських кейсів. Дивіться в кінці сторінки приклад.
покращення крі та ефективності
Досвід вирішення кейсів дозволить покращити показники, клімат, залученість та керованість підрозділом.
ПРОГРАМА ВЕБІНАРУ
-
Сутність управлінського кейсу і як керівнику сформулювати ціль.
-
Універсальні складові причинності управлінських проблем.
-
Ключові умови вирішення управлінських ситуацій.
-
Алгоритм рішення управлінських кейсів.
-
Розв'яжемо з вами реальні управлінські кейси.
УМОВИ УЧАСТІ:
-
Реєстрація учасника.
-
Отримання рахунку і оплата за участь - 1600 грн. (якщо платник компанія - вказуйте юридичні данні у коментарі).
-
Після отримання оплати - на вказану ел.пошту учасника надішлють посилання на подію.
ПРИКЛАД УПРАВЛІНСЬКОГО КЕЙСУ
ЕФЕКТИВНИЙ КЕРІВНИК
На виробничому підприємстві є новий директор Федір Лапунко. Він має досить успішний попередній досвід роботи - директором в сильній проактивній команді. Оскільки попередній бізнес був невеличкий, то він знайшов собі більшу компанію, яка задовільнила його амбіції.
В процесі перших 5 місяців роботи, Федір звернув увагу, що підлеглі (керівники та фахівці) по кожному робочому питанню приходять до нього за порадою. І, все що він пропонує, приймають без сперечань і намагаються виконати.
Під час обговорення проблем на нараді його підлеглі, зазвичай, говорять: «Ви скажіть як зробити. Ви шеф ви краще розумієтесь». При цьому, зустрічних пропозицій з іншими варіантами дій практично не було.
Колектив, загалом, досить компетентний, працює давно, знає свою роботу, має великий досвід. Персонал розуміє як досягати поставлених цілей, оскільки, виконання щомісячних показників хоч і не ідеальне, але, в цілому, за них не соромно і коли директор звітує перед власником - він не гірший в порівнянні з іншими його бізнесами.
Намагання Федора поговорити з керівниками напрямків, щодо можливості покращити показники та зменшити кількість збоїв, нічого конкретного не дало. Всі керівники запевнили що обов’язково попрацюють з цією проблематикою, але дива не сталося.
Новий директор уже кілька разів давав невірні рішення і йому було соромно за них перед командою.
Він поступово почав спілкуватися із зовнішніми консультантами. Проте їх консультації особливого прогресу не дали.