ЯК ЗВІЛЬНИТИ СПІВРОБІТНИКА ЕКОЛОГІЧНО?
Як правильно звільнити екологічно на безпечно.
Цю тему ми розкриваємо на нашему тренінгу для керівників "Звільнення у стилі Еко"
При всьому багатстві відповідей на це питання очевидно одне – цю неприємну для всіх процедуру керівники часто уникають через відсутність управлінських технологій, навички результативного звільнення та психологічного дискомфорту.
Як звільнити співробітника грамотно? Це завдання часто є одним із найслабших і найболючіших місць сучасного керівника, яка завдає величезних збитків у масштабах компанії.
Вирішити ці проблеми дозволяє технологія «Звільнення у стилі «ЕКО».
«Еко» звільнення – це рентабельний та екологічний інструмент, який дозволяє мінімізувати «неприємні» наслідки, зробити цей процес максимально рентабельним та зберегти позитивний клімат у колективі.
Керівники часто дають другий шанс, встановлюють випробувальний термін, проводять додаткові розмови із співробітником. За статистикою, яку ми зібрали на своїх тренінгах, присвячених цій темі, у 89% випадків з ним все одно розлучаються.
Часто після звільнення такого працівника проблеми ще не скінчилися. Звільнений може стати активним, безкоштовним та понад ефективним розповсюджувачем негативу про компанію, що у свою чергу завдає збитків бізнесу.
Звільнення - це процес, а отже він повинен мати:
чіткі ознаки, коли слід звільняти;
співробітники повинні знати ці ознаки та правила поведінки;
має бути прозора і завжди однакова процедура звільнення.
Наш досвід проведення тренінгів показав, що якщо керівник застосовує технологію звільнення у стилі «Еко» у своїй управлінській діяльності, він вирішить такі завдання:
Звільнення перестає бути «несподіваною катастрофою».
Кожен співробітник знає заздалегідь, що, якщо він демонструє «якісь» результати чи дії, він фактично сам приймає рішення про звільнення.
Усі співробітники знають, що керівник – лідер, який звільнить того, хто не працює на бізнес, і це підвищує його авторитет у власних очах персоналу.
Звільнення не буде викликати у колективу пліток та домислів, бо кожен знає, що «такий» співробітник збитковий для компанії чи клімату в колективі.
Нівелюється факт «несправедливості» і залишається місця для образи з наступною «помстою». Згодом створюється команда, яку повністю влаштовують правила гри, і плинність кадрів знижується радикально.
Висновок просто дивовижний – треба звільняти, щоби перестати звільняти. Як правило, будь-який керівник засвоює основні принципи звільнення в стилі «Еко», правила поведінки та мовні форми на протязі одноденного тренінгу. Така навичка робить керівника більш комфортним та продуктивним у взаємодії з персоналом.
Автор статті: Володимир Маличевський