Редакція від 01 вересня 2025 р.
ДОГОВІР
ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ
ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ КОНСУЛЬТУВАННЯ З ПИТАНЬ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УПРАВЛІННЯ
1. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ
1.1. Цей Договір публічної оферти про надання послуг встановлює умови та порядок надання оплатних послуг на веб-сайтах https://icpm.com.ua та/або https://icpmconsulting.com.ua (далі – «Веб-сайт»), та іншими веб-сторінками, що логічно пов'язані з Веб-сайтом, а також користуються продуктами та послугами, що пропонуються на Веб-сайті на умовах, зазначених нижче, за винятком послуг, що надаються в рамках окремого письмового договору, та є публічною офертою фізичних осіб-підприємців у особі Малічевського Володимира Івановича та Малічевської Ірини Михайлівни, (надалі «Виконавці», реєстраційні номери платників податків – 2562018676 та 2830809403 відповідно, адреси реєстрації – м. Київ, вул. Радистів, буд 34К, кв.29 та м. Київ, вул. Радистів, 34П, кв.17 відповідно, адресований необмеженому колу фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців та юридичних осіб у розумінні ст. 633, 641, 644 Цивільного кодексу України, укласти Договір про надання послуг (надалі за текстом – «Договір») на нижчевикладених умовах:
1.2. Умови, викладені в цьому Договорі та Політиці конфіденційності та захисту персональних даних (далі – Політика конфіденційності), розміщених на Веб-сайті, поширюються на всіх Користувачів/Замовників Веб-сайту, незалежно від мети їхнього використання, і являють собою публічну оферту.
1.3. Приймаючи цю публічну оферту, Ви погоджуєтесь зі всіма викладеними нижче умовами і підтверджуєте, що Вам зрозумілі всі її положення та укладаєте на цих умовах Договір про надання послуг з Виконавцем.
1.4. Чинна редакція даного Договору та Політики конфіденційності міститься на Веб-сайті. Організатор залишає за собою право змінювати чи доповнювати текст Договору та Політики конфіденційності в будь-який момент без попереднього чи наступного повідомлення Користувачів/Замовників про це. Користувач/Замовник самостійно відстежує зміни до даного Договору, Політики конфіденційності та знайомиться з їх чинною редакцією. Продовження використання Веб-сайту Користувачем/Замовником після внесення змін чи доповнень до Договору та/або Політики конфіденційності означає прийняття та згоду Користувачем/Замовником з такими змінами чи доповненнями.
2. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
Терміни, що наведені нижче і згадуються в даному Договорі, мають наступне значення:
Акцепт – повне, безумовне та беззастережне прийняття Користувачем/Замовником Оферти, умов цього Договору та відповідної Програми.
Політика конфіденційності – невід’ємна частина угоди (Додаток № 1) між Виконавцем та Користувачем/Замовником щодо використання Веб-сайтів. Ця Політика роз’яснює, яким чином і з якою метою ми використовуємо Ваші персональні дані, отримані нами у зв’язку із користуванням Сайтом.
Сайт - веб-сайт - веб-сторінки в мережі Інтернет за адресою https://icpm.com.uaта/або https://icpmconsulting.com.ua, що є джерелом інформування Користувачів/Замовників, на якому Виконавець розміщує інформацію про надання інформаційно консультаційних послуг з питань комерційної діяльності та управління, індивідуальні та групові онлайн - консультації, вебінари, доступ до інформаційних матеріалів та підтримка, зворотний зв’язок, інтерактиви, доступ до чатів, перевірка завдань тощо, їх вартість, а також спосіб отримання. Скориставшись конкретною пропозицією відвідувач ресурсу акцептує ці послуги.
Виконавець – суб’єкт господарювання, який використовує Веб-сайт як засіб для розміщення та реалізації своїх інформаційно-консультаційних послуг КористувачамЗамовникам. Реквізити конкретного постачальника послуг (сторони Договору) будуть вказані в електронній квитанції, інвойсі платіжної системи або у виставленому Користувачу/Замовнику рахунку.
Користувач/Замовник – Відвідувач сайту – фізична особа, яка має повну цивільну дієздатність, досягла 18-ти річного віку, фізична особа-підприємець або юридична особа (її представник), будь-яка фізична особа, що використовує послуги Виконавця, оплачує послуги на банківський Рахунок Виконавця, таким чином висловивши намір акцептувати цей Договір.
Курс – сукупність навчальних модулів, виражених у формі лекцій (майстер-класів, тренінгів), або аудіовізуальних творів (вебінарів), письмових або електронних матеріалів, завдань, тощо, які складені відповідно до певної тематики, визначеної Програмою, в межах якої надаються Послуги.
Організатор – фізична особа-підприємець Малічевський Володимир Іванович (ЄДРПОУ 2562018676), який є власником Веб-сайтів. Організатор має право залучати третіх осіб для забезпечення роботи веб-сайту та надання Послуг, в залежності від способу оплати та придбаного пакету Послуг (Програми).
Оферта - пропозиція Виконавця (викладена на Веб-сайті), адресована необмеженому колу фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб відповідно до законодавства України, укласти цей Договір на визначених у ньому умовах.
Платформа – zoom та/або Google Meet, яка використовується для надання Послуг за цим Договором та доступна за посиланням https://zoom.us та/або https://meet.google.com.
Послуги – набір інформаційно-консультаційних послуг, що надаються Виконавцем, спрямовані на передачу Користувачу/Замовнику інформації за темою, передбаченою Програмою, з метою надання Користувач/Замовнику можливості для формування певного уявлення про предмет, що розглядається, та/або вироблення певних навичок у досліджуваній сфері. Послуги надаються у порядку та на умовах, визначених цим Договором та Програмами, які розміщені на Веб-сайті та Платформі та є невід'ємною частиною цього Договору. Послуги не є освітньою діяльністю та не підлягають ліцензуванню. Послуги не супроводжуються проведенням підсумкової атестації, присвоєння будь-якої кваліфікації та не передбачають видачу документа про освіту, крім сертифікату або диплома, що є підтвердженням лише факту успішного проходження Курсу.
Програма – інформація про детальні умови надання конкретної Послуги, що включають в себе, в тому числі, але не виключно, такі умови:
· Назва, предмет і зміст Курсу, імена лекторів;
· Кількість годин та/або розклад (графік) Курсу;
· Вартість Послуг за обраною Програмою.
· Тощо.
Пристрій - означає електронну обчислювальну машину (ЕОМ) та/або інший пристрій, що функціонує за принципом ЕОМ, здатний здійснювати обробку та відтворення звуку і зображення, як стаціонарний, так і переносний (включно, але, не обмежуючись ними: мобільні телефони, смартфони, КПК, планшети та ін.), який має можливість доступу до глобальної мережі Інтернет.
Інші терміни, які використовуються в Договорі, визначаються відповідно до норм чинного законодавства України, а в разі відсутності визначення в законодавстві мають загальновживане значення або визначаються за правилами ділового обороту.
3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
3.1. Предметом Договору є використання Веб-сайту та Послуг, які пропонуються на Веб-сайті. Організатор надає Користувачам/Замовникам доступ до Веб-сайту, Виконавець бере на себе зобов'язання надати Користувачу/Замовнику Послуги на платній основі, відповідно до умов цього Договору та відповідної Програми, а Користувач/Замовник зобов'язується прийняти та здійснити оплату таких Послуг.
3.2. Всі Послуги (Програми), які розміщені на Веб-сайті та Платформі Користувачам/Замовникам пропонують та реалізують Виконавці, тому Організатор не має прямих відносин з надання таких Послуг Користувачам/Замовникам. Послуги Виконавцем надаються на умовах цього Договору та відповідної Програми.
3.3. Виконавець може надавати Послуги особисто або на власний розсуд може залучати до надання Послуг третіх осіб без додаткового погодження з Користувачем/Замовником.
3.4. Сторони домовилися, що істотні умови надання Послуг, зокрема, але не виключно, зміст (назви тем, формат, кількість годин або графік занять тощо) Курсу, Програма, формат проведення (онлайн, офлайн чи комбінований), визначаються Виконавцем шляхом розміщення на Веб-сайті та Платформі та можуть змінюватися Виконавцем з урахуванням умов цього Договору.
3.5. Сторони погоджуються, що, крім випадків, прямо передбачених цим Договором, Виконавець не гарантує будь-яких комерційних, фінансових чи інших результатів застосування Користувачами/Замовниками у своїй діяльності навичок та знань, здобутих в результаті проходження Курсу. Користувач/Замовник погоджується, що жодні претензії щодо результативності застосування Користувачем/Замовником, отриманих у результаті прослуховування/перегляду Курсу, знань і навичок, не можуть бути пред'явлені Виконавцю. Відповідальність за використання цих знань і навичок, а також за будь-які результати, прямі або побічні ефекти, отримані в результаті використання цих знань і навичок, цілком і повністю покладається на Користувача/Замовника.
4. ПОРЯДОК АКЦЕПТУ. ІСТОТНІ УМОВИ ДОГОВОРУ
4.1. Перед укладанням Договору Користувач/Замовник повинен обрати Курс (Програму) на Веб-сайті або Платформі, попередньо ознайомившись з Програмою та Офертою. В разі незгоди з умовами Оферти, Користувач/Замовник зобов’язаний не вчиняти дій, спрямованих на укладення Договору та його виконання. Вчинення Користувачем/Замовником дій, спрямованих на Акцепт даної Оферти визначається Сторонами як підтвердження ознайомлення Користувачем/Замовником із вимогами та умовами даної Оферти (Договору) в повному обсязі та її прийняття Користувачем/Замовником.
4.2. Акцепт Оферти здійснюється шляхом внесення Користувачем/Замовником повної або часткової оплати за Послуги згідно обраної Програми Курсу і означає повне та беззастережне прийняття Користувачем/Замовником умов цього Договору та прирівнюється до власноручного підпису Користувача/Замовника цього Договору. З моменту зарахування грошових коштів на рахунок Виконавця, ця Оферта вважається акцептованою, а Договір укладеним.
4.3. Виконавець та Користувач/Замовник, керуючись ст. 207, ч. 2 ст. 639, ст. 641, 642 Цивільного кодексу України, погоджуються, що з моменту Акцепту на умовах даної Оферти, Договір вважається укладеним у письмовій формі, без підписання письмового примірника та має юридичну силу для Сторін. Акцептом даної оферти Користувач/Замовник беззастережно засвідчує, що ознайомлений з даною пропозицією укласти Договір та безпосередньо з положеннями та умовами такого Договору, визначених у даній Оферті.
4.4. З моменту Акцепту одностороння відмова Користувачем/Замовником від Договору не допускається.
5. ПОРЯДОК ТА УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ
5.1. Послуги надаються у вигляді дистанційного відтворення Курсу на Пристрої Користувач/Замовника (запису або прямої трансляції) та/або надання доступу до письмових або електронних матеріалів згідно з Програмою, розміщеною у відповідному розділі Платформи або Веб-сайту.
5.2. Строк (графік) надання Послуг визначається Виконавцем відповідно до Програми. Доступ Користувачу/Замовнику до окремих уроків та/або розділів Курсу може надаватися (відкриватися) Користувачу/Замовнику поступово по мірі проходження ним попередніх уроків з метою забезпечення планомірного та повноцінного засвоєння наданого матеріалу, що не є порушенням умов цього Договору.
5.3. Перед початком Курсу Користувач/Замовник отримує посилання для доступу до цього Курсу на Платформі, яке буде надіслано на адресу електронної пошти або у месенджер за номером телефону, вказаними Користувачем/Замовником під час здійснення замовлення Послуг. Послуга вважається наданою з моменту проведення Виконавцем вебінару (лекції, тренінгу, тощо), передбаченого відповідною Програмою, незалежно від того чи був присутнім Користувач/Замовник.
5.4. Послуга, що передбачає доступ до будь-яких матеріалів Курсу (записів вебінару, лекції, тренінгу, текстових або графічних матеріалів) або інших матеріалів, які Виконавцем визнано необхідними для належного надання Послуг за даним Договором, вважається наданою належним чином і в повному обсязі з моменту надання Користувачу/Замовнику доступу до таких матеріалів. Доступ до матеріалів надається шляхом направлення самих матеріалів або посилання на файли у хмарному сховищі (Платформі) на електронну пошту або у месенджер за номером телефону, вказаними Користувачем/Замовником під час здійснення замовлення Послуг.
5.5. Виконавець не несе відповідальності за наслідки введення Користувачем/Замовником некоректної адреси електронної пошти або номеру телефону.
5.6. Після закінчення надання Послуг за обраною Програмою Виконавець на запит Користувача/Замовника може скласти та надати Акт приймання-передачі наданих послуг. У разі, якщо Користувач/Замовник протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати отримання Акту приймання-передачі наданих послуг не повернув Виконавцю підписаний зі свого боку примірник Акту приймання-передачі наданих послуг або мотивовану відмову від його підписання, такий Акт приймання-передачі наданих послуг вважається узгодженим (підписаним) Користувачем/Замовником, а Послуги такими, що надані належним чином та в повному обсязі.
6. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ
6.1. Виконавець має право:
6.1.1. Отримувати від Користувача/Замовника інформацію, необхідну для надання Послуг за цим Договором та відповідною Програмою.
6.1.2. Отримувати оплату за Послуги в обсязі та строки, передбачені цим Договором та відповідною Програмою.
6.1.3. Самостійно визначати порядок процесу надання Послуг, зокрема, але не виключно в односторонньому порядку без погодження із Користувачем/Замовником змінювати дату і час (графік) надання Послуг, змінювати обсяг матеріалів Курсу. При цьому Виконавець повинен повідомити Користувача/Замовника про вказані зміни.
6.1.4. Публікувати та розповсюджувати у будь-який спосіб без додаткового погодження із Користувачем/Замовником будь-які матеріали та відгуки, створені Користувачем/Замовником у процесі отримання Послуг, а також інформацію про хід, способи і результати надання Послуг без будь-яких обмежень або компенсації Користувачу/Замовнику.
6.1.5. На власний розсуд залучати будь-яких третіх осіб для виконання своїх зобов'язань без додаткового погодження із Користувачем/Замовником.
6.1.6. Здійснювати аудіозапис, фото- і відеозйомку під час надання Послуг і використовувати їх для будь-яких цілей будь-якими способами прямо не забороненими чинним законодавством України без додаткового погодження із Користувачем/Замовником.
6.1.7. Зупинити виконання зобов'язання, відмовитися від його виконання повністю або частково у разі невиконання або неналежного виконання повністю або частково Користувачем/Замовником своїх зобов’язань.
6.2. Виконавець зобов'язується:
6.2.1. Надавати Користувачу/Замовнику Послуги в обсязі відповідно до умов цього Договору та відповідної Програми.
6.2.2. Інформувати Користувача/Замовника про правила та вимоги щодо організації надання Послуг, їх якості та змісту, про права та обов'язки Користувача/Замовника при отриманні Послуг.
6.2.3. Якщо це передбачено Програмою, забезпечити Користувача/Замовника навчально-методичними матеріалами та літературою.
6.2.4. Повідомити Користувача/Замовника шляхом направлення відповідного листа в довільній формі на електронну пошту або у месенджер за номером телефону Користувача/Замовника, вказаними ним при замовленні Послуг, про будь-які зміни в умовах організації надання Послуг не пізніше, ніж за 1 (один) день до дати початку надання Послуг за обраною Програмою.
6.2.5. Якщо це передбачено Програмою, видати електронний сертифікат про проходження Курсу, який буде зберігатися протягом 60 (шістдесяти) календарних днів після закінчення Курсу. Користувач/Замовник має право самостійно роздрукувати такий сертифікат.
7. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ КОРИСТУВАЧ/ЗАМОВНИКА/ЗАМОВНИКА
7.1. Користувач/Замовник має право:
7.1.1. Отримати Послуги відповідно до обраної та оплаченої Програми Курсу на умовах, визначених цим Договором.
7.1.2. За умови успішного проходження Курсу навчання отримати електронний сертифікат про його закінчення (якщо це передбачено Програмою).
7.1.3. Отримувати інформацію про Послуги за цим Договором.
7.2. Користувач/Замовник зобов'язується:
7.2.1. Сумлінно виконувати зобов’язання за цим Договором. Якщо це передбачено Програмою, виконувати домашні завдання в рамках проходження Курсу, відповідно до вказівок Виконавця та/або його представників (залучених третіх осіб), і в терміни зазначені ними.
7.2.2. Своєчасно оплатити Послуги в розмірах і в строки, встановлені цим Договором і Програмою.
7.2.3. Своєчасно повідомляти Виконавця про зміну своїх контактних даних. Всі ризики, пов’язані з невиконанням цього пункту Договору покладаються на Користувача/Замовника, а Виконавець не несе відповідальності за неотримання або несвоєчасне отримання Користувачем/Замовником інформації щодо Послуг.
7.2.4. У разі, якщо це передбачено Програмою Курсу - скласти підсумковий внутрішній тест (іспит).
7.2.5. Утриматися в процесі отримання Послуг від дій, які:
7.2.5.1. можуть перешкодити іншим Користувачам/Замовникам, запрошеним особам або лекторам брати участь у Курсі та отримувати інформацію в процесі проведення Курсу.
7.2.5.3. порушують громадський порядок, зокрема, але не виключно, ображають присутніх, виражаються у використанні нецензурних виразів та/або гучних розмов, створенні шуму за допомогою пристроїв тощо.
7.2.5.4. принижують честь, гідність, ділову репутацію Організатора, Виконавця, залучених ним до надання Послуг третіх осіб, інших Користувач/Замовників, запрошених осіб або лекторів, зокрема, але не виключно, шляхом розміщення інформації в мережі Інтернет, друкованих виданнях, розсилках або в інший спосіб, що має публічний характер.
7.2.5.5. проявляються у використанні аудіо-, фото- або відео-апаратури з метою копіювання матеріалів Курсу або без такої.
8. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ, ПОРЯДОК ОПЛАТИ ТА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ.
8.1. Загальна вартість Послуг, наданих Користувачу/Замовнику за цим Договором, становить загальну суму оплачених Користувачем/Замовником Послуг.
8.2. Вартість Послуг за конкретним Курсом визначається Виконавцем у Програмі, що розміщується на Веб-сайті та/або Платформі або ж повідомляється Виконавцем або його уповноваженою особою особисто Користувачу/Замовнику. Вартість Послуг може бути визначена в еквіваленті до іноземної валюти; при цьому сума, що підлягає до сплати у національній валюті України, визначається за комерційним курсом відповідної валюти у виставленому Виконавцем рахунку на оплату вартості Послуг або комерційним курсом відповідної валюти, встановленим оператором платіжної системи (при її використанні).
8.3. Вартість Послуг за обраною Програмою не може змінюватися після здійснення Користувачем/Замовником їх оплати.
8.4. Вартість Послуг оплачується Користувачем/Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування на поточний рахунок Виконавця за реквізитами, наданими Виконавцем, або за допомогою платіжних систем, посилання на які розміщено на Веб-сайті або Платформі. Користувач/Замовник самостійно несе відповідальність за правильність здійснюваних ним платежів. На запит Користувача/Замовника Виконавець може виставити рахунок на оплату.
8.5. Користувач/Замовник повинен оплатити Послуги за обраним Курсом/Програмою в строки, визначені відповідною Програмою, але, в будь-якому разі, повна оплата повинна бути здійснена не пізніше, ніж за 1 (один) день до початку обраного Курсу (Програми). До отримання повної оплати Послуг Виконавець має право не надавати Послуги. Моментом оплати вважається надходження належної суми коштів на рахунок Виконавця.
8.6. Затримка або перенесення дати початку надання Послуг не є підставою для розірвання Договору та повернення коштів Користувачу/Замовнику.
8.7. У разі дострокового припинення дії Договору за ініціативою Організатора або Виконавця, що не пов’язано з порушенням Користувачем/Замовником умов цього Договору, Виконавець повертає Користувачу/Замовнику лише ту частину вартості Послуг за Курсом, які не були надані Виконавцем. У разі розірвання цього Договору у зв’язку з порушенням Користувачем/Замовником умов цього Договору (зокрема, але не виключно, перешкоджання наданню Послуг, неправомірне копіювання матеріалів Курсу, тощо), вартість оплачених Користувачем/Замовником Послуг не повертається незалежно від ступеню їх надання, у такому випадку Послуги вважаються наданими у повному обсязі.
8.8. Виконавець має право не повертати кошти, сплачені Користувачем/Замовником за Послуги, якщо Користувач/Замовник отримав доступ до матеріалів Курсу (повністю або частково) і відмовився від Послуг.
8.9. Повернення коштів відбувається відповідно до статті 10 ЗУ «Про захист прав споживачів».
8.9. Для повернення коштів Користувач/Замовник повинен направити відповідну заяву на електронну пошту: ceo@icpmconsulting.com.ua та оригінал за поштовою адресою Організатора.
8.10. Заява про повернення коштів має бути складена від Користувача/Замовника, який є фактичним платником і має містити наступну інформацію:
- прізвище, ім’я, по-батькові, ідентифікаційний номер та паспортні дані – для фізичних осіб; назва та код ЄДРПОУ – для юридичних осіб);
- інформація про проведену оплату (дата, сума, назва послуги);
- банківські реквізити на які потрібно повернути кошти;
- причини повернення коштів. До заяви мають бути додані копія квитанції про оплату, копія паспорта (або іншого документа, що посвідчує особу), копія реєстраційного номера облікової картки платника податків – для фізичних осіб, копія виписки або витягу з ЄДР та документа, що посвідчує повноваження особи, яка підписала заяву – для юридичних осіб.
8.11. Виконавець протягом 10 (десяти) робочих днів розглядає заяву, після отримання всієї інформації, вказаної у пункті 8.10. Договору про повернення коштів і приймає рішення про повернення коштів або відмову у повернені коштів,
8.12. Кошти повертаються на рахунок Користувача/Замовника, з якого здійснювалася оплата Послуг, протягом 5 (п'яти) робочих днів після ухвалення рішення про повернення.
8.13. Виконавець залишає за собою право відхилити заяву Користувача/Замовника на повернення коштів, у разі прояву неповаги з боку Користувача/Замовника, агресії відповідно до інших замовників, порушення авторського права та у разі не оправдання субʼєктивних очікувань Користувача/Замовника.
9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
9.1. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність передбачену чинним законодавством України та цим Договором.
9.2. Послуги і всі пов'язані з цим матеріали надаються "ЯК Є", без явних або непрямих гарантій. Крім випадків та в обсязі, прямо передбачених цим Договором, Організатор та Виконавець не надають жодних гарантій, зокрема комерційної придатності, придатності для певних цілей і непорушення прав третіх осіб, а також гарантій, що випливають з ділових відносин або звичаїв ділового обороту. Крім того, Організатор та Виконавець відмовляються від відповідальності, пов'язаної з доступом Користувача/Замовника до Послуг і пов'язаних матеріалів, а також з їх використанням. Користувач/Замовник погоджується з тим, що здійснює доступ до Послуг і пов'язаних матеріалів та використовує їх на власний ризик.
9.3. Організатор та Виконавець за жодних обставин не несуть відповідальності за будь-які непрямі збитки Користувача/Замовника, включаючи втрату прибутку, доходів або нездатність отримати очікуваний дохід, втрату ділової репутації Користувачем/Замовником, тощо. Розмір відповідальності Виконавця за цим Договором обмежений через встановлення граничної суми збитків, що підлягають відшкодуванню. Така гранична сума збитків в будь-якому випадку не може перевищувати вартості Послуг, сплачених Користувачем/Замовником Виконавцеві протягом останніх 3 (трьох) місяців.
9.4. Користувач/Замовник погоджується з умовами Договору та з тим, що він не має права вимагати від Виконавця та Організатора будь-якої компенсації морального, матеріального збитку або шкоди, заподіяної Користувачу/Замовнику як протягом терміну дії Договору, так і після закінчення терміну його дії. Користувач/Замовник усвідомлює, що порядок надання Послуг, їх зміст, обсяг тощо визначаються Виконавцем самостійно на власний розсуд, із якими Користувач/Замовник беззастережно погоджується та усвідомлює, що його очікування від змісту Послуги можуть відрізнятись від встановленого Виконавцем змісту Послуг.
9.5. Користувач/Замовник погоджується, що відмова від гарантій та обмеження відповідальності, викладені в цих умовах, відображають розумний і справедливий розподіл ризиків, а також є необхідною умовою для надання Послуг Виконавцем за доступну плату.
9.6. У разі встановлення факту порушення Користувачем/Замовником п.п. 13.1, 13.2, 13.4 цього Договору, зокрема, але не виключно, використання Користувачем/Замовником матеріалів Курсу не в особистих цілях, розповсюдження матеріалів Курсу в будь-який спосіб та незалежно від кола осіб, копіювання у будь-який спосіб та/або фотофіксації та/або здійснення відеофіксації та/або передачі (поширення) тертім особам доступу до інформації, яка стала відомою Користувачу/Замовнику під час та/або в результаті отримання Послуги та/або порушення у будь-який інший спосіб прав інтелектуальної власності Виконавця та/або третіх осіб, Користувач/Замовник зобов’язаний сплатити на користь Виконавця штраф у розмірі 250 000,00 грн. (двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) за кожен випадок порушення прав інтелектуальної власності Виконавця та/або третіх осіб.
10. ФОРС-МАЖОР
10.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання зобов'язань, якщо це невиконання спричинене обставинами, що не залежать від волі Сторін та настали після укладення Договору, а саме: воєнними діями, стихійними лихами, техногенними та іншими аваріями, страйками, локаутами, актами органів влади чи управління тощо, що унеможливлює виконання умов цього Договору (надалі - Форс-мажор).
10.2. Форс-мажор застосовується і Сторона, для якої він настав, звільняється від відповідальності за порушення умов цього Договору, за наявності письмового підтвердження (висновок, довідка) Торгово-промислової палати України про настання Форс-мажору.
10.3. Сторона, для якої настав Форс-мажор, зобов'язується негайно повідомити іншу Сторону та протягом 20 (двадцяти) календарних днів надати документи, що підтверджують Форс-мажор.
10.4. З моменту отримання такого повідомлення іншою Стороною виконання умов цього Договору припиняються на весь період дії Форс-мажору.
10.5. У разі дії Форс-мажорних обставин понад 3 місяці кожна зі Сторін має право ініціювати припинення Договору.
10.6. Оскільки цей Договір укладається в умовах існування воєнного стану в України, Сторони погоджуються, що сам факт існування або продовження воєнного стану на момент укладення цього Договору та впродовж строку його дії не може бути підставою для звільнення будь-якої зі Сторін від відповідальності за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору.
11. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ ТА УМОВИ РОЗІРВАННЯ
11.1. Оферта та умови цього Договору набувають чинності з моменту їх публікації на Веб-сайті та діють до моменту їх відкликання Виконавцем або Організатором.
11.2. Виконавець має право в будь-який час внести зміни в Оферту та умови цього Договору та/або відкликати Оферту в будь-який момент на свій розсуд. У разі внесення Виконавцем змін до Оферти або умов цього Договору, такі зміни набирають чинності з моменту розміщення зміненого тексту Договору на Веб-сайті, якщо інший строк набрання змінами чинності не визначено безпосередньо в тексті зміненої Оферти.
11.3. Акцепт Оферти Користувачем/Замовником створює Договір на умовах, визначених цією Офертою.
11.4. Договір набуває чинності з моменту Акцепту Оферти Користувачем/Замовником і діє:
11.4.1. до моменту виконання Сторонами зобов'язань за Договором, а саме — оплати Користувачем/Замовником вартості Послуг і надання Виконавцем Послуг в обсязі, визначеному відповідною визначеною Виконавцем Програмою;
11.4.2. до моменту розірвання Договору.
11.5. Договір може бути достроково розірваний:
11.5.1. за взаємною згодою Сторін;
11.5.2. Виконавцем в односторонньому порядку в разі недотримання Користувачем/Замовником своїх зобов'язань за Договором. У випадку порушення Користувачем/Замовником зобов'язань, визначених для нього даною Офертою – сплачені Замовником кошти не повертаються;
11.5.3. Виконавцем в односторонньому порядку у випадку остаточного скасування Курсу (надання Послуги) або в інших випадках з поверненням Користувачу/Замовнику вартості передплачених, але не наданих Послуг, а також у разі відмови всієї групи від проходження Курсу, разом з якою Користувач/Замовник проходить даний Курс та відмови Користувачем/Замовником від проходження Курсу разом з іншою групою (інші строки).
11.5.4. Якщо виконання Стороною Договору своїх зобов'язань є неможливим у зв'язку з прийняттям нормативно-правових актів, що змінили умови, встановлені даним Договором, та будь-яка із Сторін не погоджується про внесення змін до Договору;
11.5.5. У випадках порушення Користувачем/Замовником зобов’язань за цим Договором.
11.5.6. В інших випадках, передбачених цим Договором та чинним законодавством України.
11.6. Виконавець не несе відповідальності за невідповідність Послуги невиправданим очікуванням, суб’єктивній оцінці та завищеним сподіванням Користувача/Замовника. Претензії, що ґрунтуються на вищевказаних критеріях не задовольняються.
12. ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ
12.1. Контент Веб-сайту, Платформи і контент Послуг (матеріали Курсу, Програма) є інтелектуальною власністю Виконавця або використовується ним на підставі належним чином оформленої згоди третіх осіб і підлягає охороні відповідно до чинного законодавства України та міжнародних договорів. Поширення Користувачем/Замовником будь-яким способом отриманої під час надання Послуг інформації в комерційних цілях без отримання прямої згоди Виконавця на такі дії забороняється.
12.2. Виконавець надає Користувачу/Замовнику обмежену, персональну, невиключну, відкличну ліцензію, без права субліцензування, на використання матеріалів або інформації, отриманих в процесі надання Послуг або на Веб-сайті, Платформі. Матеріали та будь-яку інформацію, що надаються в рамках Послуг або на Веб-сайті, Платформі, Користувачу/Замовнику може використовувати виключно для особистого використання (без можливості подальшого перепродажу та субліцензування), за винятком випадків, коли Користувач/Замовник отримав письмовий дозвіл Виконавця на їх використання в інших цілях.
12.3. Надання Користувачу/Замовнику доступу до сторінок Веб-сайту, Платформи та матеріалів Курсу не означає, що Користувачу/Замовнику передаються будь-які майнові права на об'єкти інтелектуальної власності Виконавця або третіх осіб – власників прав інтелектуальної власності. Всі права, крім явно наданих Користувачу/Замовнику цим Договором, зберігаються за Виконавцем або власниками прав інтелектуальної власності.
12.4. Користувач/Замовник погоджується створити і використовувати для отримання Послуг тільки один обліковий запис і не передавати третім особам доступ або облікові дані для доступу до нього.
12.5. Разом з матеріалами, що створюються в процесі проходження Курсу, Користувач/Замовник надає Виконавцю та Організатору безоплатну, безстрокову, виключну ліцензію з правом субліцензування, яка діє на весь світ, на копіювання, розповсюдження, зміну, публічне розповсюдження та відтворення матеріалів Користувача/Замовника, а також на створення похідних робіт і використання в інших цілях.
12.6. Зазначена в п. 12.5 цього Договору ліцензія надає Виконавцю та Організатору право надавати матеріали Користувача/Замовника іншим Користувачам/Замовникам, які надалі будуть отримувати Послуги. Ця умова не обмежує інші юридичні права Виконавця та Організатора на матеріали Користувача/Замовника, наприклад, за іншими ліцензіями. Виконавець та Організатор мають право видаляти або змінювати матеріали Користувача/Замовника з будь-якої причини, в тому числі якщо, на погляд Виконавця або Організатора, вони не відповідають Договору.
13. ПОРЯДОК ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
13.1. Сторони встановили, що будь-які спори і претензії будуть вирішуватися Сторонами шляхом переговорів.
13.2. Сторони вживатимуть заходів до вирішення всіх спорів і розбіжностей, що випливають з Договору або в зв'язку з його виконанням, шляхом переговорів. Термін розгляду претензії встановлюється в 30 (тридцять) днів з моменту її отримання Стороною.
13.3. У разі неможливості вирішення спорів і розбіжностей шляхом переговорів, такі спори і розбіжності підлягають розгляду у відповідному суді.
14. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
14.1. Приймаючи умови цієї Оферти шляхом її Акцепту, Користувач/Замовник засвідчує і гарантує Виконавцеві та Організатору, що:
14.1.1. вказав достовірні дані при оформленні платіжних документів і при оплаті Послуг;
14.1.2. укладає Договір добровільно, повністю ознайомився з умовами Оферти та повністю розуміє предмет Договору (Оферти);
14.1.3. має всі права і повноваження, необхідні для укладення та виконання Договору;
14.1.4. висловлює свою згоду на отримання інформації про всі інші Послуги (Курси), які надає Виконавець, незалежно від терміну дії цього Договору за умови того, що така згода може бути відкликана Користувачем/Замовником в будь-який момент через направлення відповідного звернення на адресу Виконавця та Організатора.
14.2. При укладенні Договору на користь третьої особи, Користувач/Замовник гарантує Виконавцю та Організатору, що ознайомив таку особу із умовами даної Оферти і несе повну відповідальність за будь-які збитки, нанесені такими третіми особами Виконавцю або Організатору. У разі надання Користувачем/Замовником персональних даних третіх осіб, Користувач/Замовник дає дозвіл на їх використання відповідно до умов Договору та гарантує отримання письмової згоди зазначених осіб на таке використання. Відповідальність за порушення цієї вимоги в повному обсязі покладається на Користувача/Замовника.
14.3. Акцептом даної оферти Користувач/Замовник засвідчує свою усвідомленість у тому, що надання Послуг, їх обсяг, строки та положення здійснюються на основі суб’єктивної систематизації та оцінки знань у галузі/галузях Організатором/Виконавцем та/або залученими ними особами, а також професійного досвіду Організатора/Виконавця або третіх осіб у наданні аналогічних послуг та/або аналізі обставин, які є аналогічними до обставин, які включено у розгляд при наданні послуг, а відтак, Користувач/Замовник не може пред’являти Організатору/Виконавцю будь-які претензії з приводу обсягу та положень тої інформації, яка отримується ним під час надання Послуг.
14.4. Заголовки, що використовуються в статтях і пунктах цієї Оферти, використовуються тільки для посилань і зручності користування текстом. Ці заголовки не можуть розглядатися як такі, що визначають, обмежують або змінюють, або впливають на значення і зміст умов цієї Оферти або її будь-якої частини.
14.5. Якщо якесь із положень цієї Оферти буде визнано недійсним, то дійсність її інших положень від цього не втрачається.
14.6. У всіх випадках, не передбачених цією Офертою, сторони Договору керуються чинним законодавством України.
ОРГАНІЗАТОР:
ФОП Малічевський Володимир Іванович
РНОКПП 2562018676
Адреса: 02089, м. Київ, вул. Радистів, буд.34К, кв.29
Моб.: +38 050 444 70 04; +38 (096) 080 00 21; +38 099 743 64 60
e-mail: ceo@icpmconsulting.com.ua
Додаток № 1 До Договору публічної оферти про надання послуг консультування з питань комерційної діяльності та управління
Політика конфіденційності
Загальні положення
Для підвищення якості обслуговування та безпеки зберігання персональних даних всіх Відвідувачів сайтів https://icpm.com.ua та/або https://icpmconsulting.com.ua, доносимо інформацію, які саме дані збираються та зберігаються, і з якою метою ми їх використовуємо на веб-сайтах, що знаходиться за адресою: https://icpm.com.ua та/або https://icpmconsulting.com.ua (далі – Платформа). Адміністрація сайту дуже уважно ставиться до конфіденційної інформації всіх Користувачів/Замовників, які відвідують Платформу. Саме тому на підставі вимог законодавства України та Конвенції про захист осіб у зв'язку з автоматизованою обробкою персональних даних, розроблено цю Політику конфіденційності (далі – Політика).
Сфера дії цієї Політики
Дія Політики поширюється на персональні дані та відомості, які збираються на Сайті. Персональні дані і відомості, це ті дані, які ідентифікують особисто Вас, як окремо, так і в комбінації з іншою інформацією, яка є доступною для нас. Персональні відомості включають в себе Ваше ім'я, адресу електронної пошти, номер телефону, відомості отримані внаслідок здійснення платежу на Платформі, які Ви можете надавати, користуючись Платформою. Ця Політика не поширюється на інші ресурси, посилання на які можуть бути вказані на Платформі. Ми не несемо відповідальність за політику конфіденційності або зміст сторонніх ресурсів.
Файли cookies та аналогічні технології
Ми застосовуємо файли сookie. Із кожним Вашим відвідуванням Платформи ми можемо збирати інформацію, що стосується ґаджетів та пристроїв, які Ви використовуєте, мереж до яких Ви приєднуєтесь, коли користуєтесь Платформою. Це також включає наступну інформацію: IP-адреса, браузер та його версія, види плагінів Вашого браузера, відомості про операційну систему, також інформація про Ваші відвідування, маршрут переміщення за URL-адресами, послуги, які Ви переглядали або шукали, всі помилки завантаження, тривалість відвідування сторінок Платформи, тощо. Також, на Платформі збирається інформація шляхом використання різних технологій, аналогічні до cookie (в т. ч. різного роду аналітичні ресурси).
Інформація, яка збирається за допомогою Сайту
На нашому сайті, в разі, коли Ви робите замовлення, берете участь в акції, дослідженнях або іншим чином взаємодієте з нами, ми збираємо як особисту інформацію, так і загальні дані. Особиста інформація стосується окремого споживача - приміром, ім'я, адреса, номер телефону, e-mail, тощо. Такі дані ми отримуємо лише від осіб, які надають її свідомо та з власного бажання. Наприклад, зареєструвавшись на нашому сайті, або вказуючи ім'я та адресу із запитом на отримання подальшої інформації від нас. Ми не вимагаємо реєстрації або надання такої інформації для перегляду нашого сайту та отримання доступу до його змісту. Для того щоб зробити замовлення товарів/послуг, брати участь у акціях, дослідженнях або іншим чином взаємодіяти з нами, Ви повинні уважно ознайомитися з Вашими правами та обов’язками щодо обробки персональних даних, які зазначені в ст. 8 З.У. «Про захист персональних даних» , уважно ознайомитися з даною Політикою конфіденційності, а також висловити свою повну згоду з їх умовами. Якщо Ви не погоджуєтеся з будь-якою з умов даної Політики конфіденційності та вищезазначеного Положення про захист персональних даних, будь ласка, не надавати особисту інформацію. Згоду на використання Вашої особистої інформації Ви можете відкликати в будь-який момент. Для цього достатньо надіслати повідомлення електронною поштою, з поміткою в темі листа «Персональні дані», за адресою: ***.
Використання Вашої персональної інформації
Ми використовуємо отриману Сайтом персональну інформацію у наступних цілях:
- надання інформації та послуг, згідно із Вашим запитом та Ваших потреб;
- забезпечення безпеки та запобіганню будь-яких протизаконних дій та запобіганню шахрайству;
- з метою підняття ефективності та якості обслуговування клієнтів;
- більш ефективної персоналізації використання сайту;
- надання Вам спеціальних пропозицій, які можуть бути Вам цікаві (виключно за Вашою згодою);
- надання Вам інформації щодо користування Сайтом;
- вдосконалення роботи, функціоналу, дизайну та інших зручностей на Сайті;
- вдосконалення послуг, які надаються Виконавцем.
Зміна умов Політики конфіденційності
Користувач/Замовник, користуючись Сайтом, приймає всі умови цієї Політики конфіденційності і розуміє, що у нашу Політику можуть вноситись зміни в односторонньому порядку. Зміни, що вносяться до даної Політики, в обов’язковому порядку публікуються адміністрацією Сайту.