ТРЕНІНГИ ДЛЯ IT

БІЗНЕС-АНАЛІТИКІВ І ПРОЄКТНИХ МЕНЕДЖЕРІВ

IT тренінги для проєктних менеджерів та бізнес-аналітиків – це основа високої ефективності взаємодії IT компанії та організації клієнта. Місце та точка взаємодії з клієнтом визначає та переробляє потреби клієнта в технічні завдання та в плани компанії підрядника. У цій точці взаємодії основний обсяг робіт лежить на проєктному менеджері та бізнес-аналітиці, де саме вони значною мірою визначають ефективність майбутнього проєкту.

    ЩО ТАКЕ ТРЕНІНГИ ДЛЯ БІЗНЕС-АНАЛІТИКІВ І ПРОєКТНИХ МЕНЕДЖЕРІВ IT КОМПАНІЙ?

Т ренінг для бізнес-аналітиків та проєктних менеджерів - це навчання, яке має концентруватися на формуванні двох видів навичок, які величезною мірою визначають успіх їхньої IT компанії та клієнта.

1. Спеціальні навички бізнес-аналізу, опис процесів, декомпозиції процесу, управління проєктами.

2. Навички комунікації з клієнтом, вміння точно розпізнати та описати його бізнес-кейс та постійної взаємодії з ним у процес проєкту.

  ЧОМУ НАВЧАЮТЬ НАШІ ПРОГРАМИ ДЛЯ IT БІЗНЕС-АНАЛІТИКІВ І IT ПРОєКТНИХ МЕНЕДЖЕРІВ?

Фахівці нашої компанії нагромадили значний досвід в IT проєктах як з боку замовника, так і з боку виконавця. Цей досвід дав безцінне знання і розуміння ключових обмежень в точці взаємодії бізнес-аналітика і проєктного менеджера з клієнтом, які призводять до збільшення термінів, переробок, підвищення вартості проєкту і звичайно невдоволення клієнта.

На наших програмах для бізнес-аналітиків та проєктних менеджерів ми даємо підхід в управлінні проєктами Agile PM за стандартами IPMG International, а також техніки комунікації та взаємодії у точках спілкування з клієнтом.

  ХТО МАЄ НАВЧАТИ IT БІЗНЕС-АНАЛІТИКІВ І ПРОєКТНИХ МЕНЕДЖЕРІВ?

Традиційно навчання бізнес-аналітиків та проєктних менеджерів проводиться фахівцями, вихідцями з IT сфери, з відповідним професійним, світоглядним, емоційним та ціннісним досвідом.

В результаті поступово формується культурний, поняттєвий, світоглядний та психологічний розрив між культурою представників клієнтів та культурою співробітників IT компаній. Такий розрив призводить до помилок та похибок у формулюванні бізнес-кейсів, плануванні взаємодії, напруженості у відносинах, у конфліктах після обговорення необхідності правити завдання та проєкт через обмеження ПЗ, переробки тощо.

В результаті, виникає низка завдань у навчанні, які пов'язані з тим, щоб експерти зі світу клієнтів допомогли сформувати знання для покоління IT фахівців, які ніколи не працювали у звичному операційному бізнесі, який поки що становить 96% працездатного населення.

Odoo - образец 1 для трех столбцов

 Тренінг Agile проєктний менеджмент
 

Тренінг з Agile PM для проєктних менеджерів - це сучасне та кваліфіковане знання від лідерів з розробки професійного стандарту в галузі гнучких технологій в IT сфері - Agile PM IPMG International

Odoo - образец 2 для трех столбцов

 Тренінг Взаємодія з клієнтом для ВА (бізнес аналітика) і PM (менеджера проєкта) 

IT тренінг "Взаємодія з клієнтом для ВА та PM" - це навчальна програма, яка допоможе зробити комунікацію з клієнтом максимально ефективною, що позначиться на ефективності компанії.