ЯК ЗБІЛЬШИТИ ПРОДАЖІ В КОМПАНІЇ?
Це частий запит на який наші консультанти вже багато років відповідають нашим клієнтам. Ми підвищуємо продажі у ваших компаніях на основі апробованої методології збільшення продажів, що складається з кількох ключових елементів:
-
Управління підрозділом;
-
Продукт;
-
Процеси;
-
Воронка продажів;
-
Клієнти;
-
Люди.
Збільшити продажі - означає підвищити ефективність кожного з цих елементів та забезпечити їхню взаємодію між собою.
оптимІЗУЄМО ВІДДІЛ ПРОДАЖів
Наша компанія вибудовує нашим клієнтам процеси та покращує якість управління у відділі продажів, починаючи від опису продукту та закінчуючи управлінням клієнтами. Це ми робили у продажах побутової техніки, будівельної та сільгосптехніки, медичних виробів, логістичних послуг, інтернет-магазинах, сільському господарстві, на виробництвах та ін.
НАВЧАННЯ менеджерІв З продажІВ В2В
За час своєї роботи на наших тренінгах із продажу у В2В побували тисячі учасників. Багато наших випускників вже комерційні директори і керівники відділів продажів. Ми єдині в Україні, хто має право готувати спеціалістів із продажу за сертифікаційною програмою Інституту професійної сертифікації менеджерів.
НАВЧАЄМО КЕРІВНИКІВ ВІДДІЛІВ продажу
На тренінгах для керівників відділів продажу ми допомагаємо колишнім хорошим продавцям стати добрими керівниками. Бути керівником відділу продажу - означає приносити прибуток компанії через правильно організовані процеси і роботу з людьми. Як це поєднати в один успіх, ми розповімо на наших тренінгах.
ЯК ЗБІЛЬШИТИ ПРОДАЖІ в компанІЇ ТА У ВІДДІЛІ ПРОДАЖу?
Для того, щоб збільшити продажі в компанії, потрібно проаналізувати кожен елемент отримання прибутку та забезпечити їхню взаємодію в компанії. Як правило, все починається з розділу "Продукт", в якому ми повинні досягти формальної точності опису продукту, зрозумілості та простоті опису для клієнта, очевидного опису кроків покупки клієнтом. Продукт – це основа збільшення продажів. Далі ми йдемо по всіх етапах послідовно. Знайомим персонал зі змінами в описі. Структуруємо та пріоретизуємо наших клієнтів залежно від продукту. Описуємо або оптимізуємо процеси продажу і лише наприкінці переходимо до роботи з людьми.
ЯК НАВЧИТИ МЕНЕДЖЕРІВ ВІДДІЛУ ПРОДАЖІВ ПРОДАВАТИ БІЛЬШЕ?
На початку розвитку кожного менеджера з продажу лежить особиста мотивація та залучення до організації процесу продажів у компанії в цілому. Якщо ви на перших етапах роботи з постановкою відділу продажів робили все правильно, то ваші люди вже залучені до роботи та мають необхідний рівень мотивації та залучення. Далі ми освоюємо нюанси продукту на основі ключових потреб клієнтів. І далі переходимо до розробки моделі продажу, воронки питань, розробки переговорних тактик.
ЯК органІзуватИ НАВЧАННЯ МЕНЕДЖЕРІВ З ПРОДАЖІВ, ЩОБ ВОНИ ВПЛИВАЛИ НА ПРИБУТОК?
В основі навчання мистецтва продавати лежать кілька основних принципів розвитку. Ось кілька із них:
-
Потрібно створити умови та організувати робочий день так, щоб менеджер з продажу мав час зробити максимум дзвінків чи зустрічей.
-
Потрібно оптимізувати підготовку до спілкування з клієнтом так, щоб скоротити кількість зустрічей та контактів для укладання договору.
-
Потрібно навчитися консультувати, супроводжувати, допомагати клієнту, а не "втюхувати" - так ми збільшимо середній чек, кількість чеків та довічну цінність клієнта.
-
Потрібно навчитися працювати із запереченнями, з ціною, пост-супроводом – так ми збільшимо маржинальність і прибуток.
-
Потрібно навчитися працювати з потенційною дебіторською заборгованістю – так ми уникнемо касових розривів та збільшимо оборотність.
"Як збільшити продажі?" - це питання риторичне, але відповідь на нього цілком раціональна і послідовна, особливо у В2В секторі.