СТВОРЕННЯ ЦІННОСТЕЙ ОРГАНІЗАЦІЇ
- це формування власниками або вищим менеджментом базових системотворчих понять, на основі яких будується типова поведінка співробітників, стиль управління, логіка рішень та поведінка з клієнтами у компанії.
Цінності компанії описуються через назву та опис їхнього сенсу, щоб бути зрозумілими та доступними для всіх.
РОЗРОБКА КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ КОМПАНІЇ
- це способи поведінки всіх співробітників компанії, які виявляються у ключових організаційних діях, у рішеннях, відношенні.
Корпоративна культура описується через правила поведінки, способи реакції на відхилення, опис підтримки нормативів і контролю, програми популяризації та навчання.
СТВОРЕННЯ КОРПОРАТИВНИХ ЦІННОСТЕЙ - ЗВ'ЯЗУЄ СТРАТЕГІЮ З ОПЕРАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ КОМПАНІЇ
КОРПОРАТИВНІ ЦІННОСТІ СТВОРЮЮТЬСЯ ЧЕРЕЗ ОПИС ЦІННОСТЕЙ НОРМАТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ І НАРРАТИВИ ДЛЯ ПОЯСНЕННЯ ЦІННОСТЕЙ ПЕРСОНАЛУ
СТВОРЕННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ - ЦЕ ПОСТійний ПРОЦЕС АДАПТАЦІЇ КОМПАНІЇ ДО УМов, що ЗМІНЯЮТЬСЯ
РОЗРОБКА КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ПРОХОДИТЬ У РЕЗУЛЬТАТІ ОСВОЄННЯ, ВИВЧЕННЯ ТА ПРАКТИКИ НОВОї ПОВЕДІНКИ
СТВОРЕННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ І ЦІННОСТЕЙ У КОМПАНІЇ ВІДБУВАЄТЬСЯ ТАК
1. ДІАГНОСТИКА КОРПОРАТИВНИХ ЦІННОСТЕЙ КОМПАНІЇ
2. ФАСИЛІТАЦІЯ СЕСІЇ З РОЗРОБКИ ЦІННОСТЕЙ КОМПАНІЇ
3. ПРОВЕДЕННЯ СЕСІЇ З РОЗРОБКИ ЦІННОСТЕЙ І КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ
4. ДОПОМОГА В РОЗРОБЦІ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ ЦІННОСТЕЙ
Створення цінностей компанії та розробка нових варіантів корпоративної культури – це творчий процес, який щоразу дає нові варіанти та відповідає на нові виклики. Ми даємо вам можливість безкоштовно завантажити деякі приклади нашої практики, щоб ви краще познайомилися з нами.
КОРОТКИЙ ПРИКЛАД ОПИСУ КОРПОРАТИВНОЇ ЦІННОСТІ "ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ"
В описі цієї корпоративної цінності "Відповідальність" є:
-
формулювання або назва цінності;
-
мовленнєвий модуль, в якому керівник виставляє вимогу на основі цієї цінності;
-
текст, який використовується для пояснення цінності працівників;
-
список ситуацій "коли" та "де" рекомендується керівнику говорити на цю тему;
-
типові заперечення співробітників пов'язані з цією цінністю;
-
приклад обробки заперечень працівників.