РОзробка kpi та bsc

Розробити KPI, BSC - це означає допомогти вам розробити KPI для ваших підрозділів та компаній, а також сформулювати збалансовану систему показників, що відображає ваш теперішній стан та враховує вашу стратегію

розробка КРI для підрозділів та працівників

 

розробка дерева kpi для компаній

розробка збалансованої системи показників

допомога у впровадженні збанлансованої системи показників BSC

Odoo • Изображения и текст

МИ РОЗРОБляємо ДЛЯ ВАС KPI (КЛЮЧОВІ ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ - КПЕ)

Розробка КПЕ дозволяє оцифрувати цілі за найбільш значущими видами робіт або операцій, які найбільше впливають на кінцевий результат підрозділів та компанії.

Розробка ключових показників ефективності - це завжди процес аналізу ефективності діяльності та узгодження всіх процесів з цілями та завданнями всієї компанії, що забезпечує якісне каскадування стратегічних цілей на операційний рівень.

ICPM Consulting розробляли KPI (КПЕ) для різних бізнесів, компаній, підрозділів та співробітників. Ми розробляли KPI для продажу, виробництв, керуючих компаній холдингів, сільськогосподарських компаній, логістичних компаній та інших.

Наш досвід у багатьох проєктах з розробки корпоративного дерева ключових показників KPI (КПЕ) показує, що якісно побудоване дерево КРЕ дозволяє:

  • каскадувати стратегічні цілі компанії на операційний рівень;

  • сконцентрувати увагу та енергію підрозділів на найважливіших завданнях бізнесу;

  • підвищити рівень мотивації та проактивності персоналу у роботі;

  • покращити бізнес та фінансові показники компанії в цілому.


приклади різних kpi знайомтесь тут або замовте у нас книги 


приклади KPI для hr

KPI ДЛЯ HR підрозділів в цілому по компанії

  • прибуток на працівника;

  • продуктивність на одного працівника;

  • цикл життя одного працівника або відхилення від середнього галузевого показника;

  • виконання бюджету HR підрозділу та інші...

KPI ОЦіНКИ ПРОЦЕСу БЮДЖЕТування HR ПРОЦЕСів

  • % вартості ФОП в структурі витрат;

  • вартість одного працівника;

  • % відхилення заробітної плати від середньоринкових показників та інші...

KPI з втрат робочого часу і якості обліку

  • кількість людино-годин втрат у зв'язку з простоями, запізненнями, лікарняними та інші...

  • кількість людино-годин витрачених на контроль та усунення проблем, пов'язаних з невиходом працівників на роботу та інші...

KPI ДЛЯ ОЦіНКИ віддаленої РоБОТи та роботи за гнучким графіком

  • % працівників працюючих віддалено / за гнучкими графіками;

  • % відхилення продуктивності працівників працюючих віддалено;

  • кількість годин витрачених на управління працівниками, що працюють віддалено або за гнучким графіком та інші...

KPI ПО АДмініструванню персоналу

  • кількість розроблених профілів для персоналу;

  • кількість оброблених скарг працівників;

  • кількість  оформлених працівників;

  • середній час на розробку нової посадової інструкції та інші....

приклади KPI зі СКЛАДСької ЛОГістики

Обсяг кубічного простору товарного складу в метрах кубічних, % ефективно використовуваних площ / обсягів складів.
% Достатності складських площ для зберігання вхідної, вихідної продукції, проміжних складів.
% Достатності договорів для зберігання продукції зі сторонніми організаціями.
% складів обладнаних необхідними маркуваннями, маршрутами та ін., для ефективної експлуатації приміщень співробітниками.
% наповненості складу у квадратних/кубічних метрах від загального розміру.
Кількість одиниць зберігання загалом, за товарними групами, за напрямами.
Відсоток/кількість продукції, що зберігається з порушенням умов зберігання.
% продукції що не має спеціального маркування.
% продукції місце розташування якої відповідає зареєстрованому системі.
% запасів не запитаних в періоді.
% неліквідів (шлюб, повернення, пошкоджений, термін придатності, порушення умов зберігання) від загальної кількості товарних запасів.
Кількість неліквідів (шлюб, повернення, пошкоджений, термін придатності, порушення умов зберігання) у площі розміщення, одиницях, грошах.
Кількість / % продукції заведеної в систему з помилками.
% продукції в грошах/у кількості, що зберігається з порушенням умов зберігання.
Середній час прийому ТМЦ.
Кількість коробок/одиниць товарів, що знаходяться одночасно у відборі/комплектації.
% своєчасно відвантаженої продукції.
% упакованої чи відвантаженої продукції після встановлених нормативів.
Середній час, який минає від формалізованого замовлення до формалізованого відвантаження.
Відсоток заповнення наявних площ.

приклади КРI ПО ЗАКУПівлям

Середня завантаженість транспортних засобів у % на одиницю / за видами транспорту / загалом компанії.
Загальний пробіг автопарку у період.
Час пробігу.
Своєчасність доставки.
Відсоток виконання заявок на перевезення.
Оборотність складських запасів.
Виконання бюджету із закупівель за період.
Вартість витрат за закупівлю однієї умовної одиниці товару.
% своєчасно поставленої продукції складу.
% закупленої продукції відповідний очікуванням (вимогам) замовника.
% закуплених та невідповідних вимогам ТМЦ / послуг.
Фінансові втрати із-за незапланованих простоїв, через зрив термінів поставок.
Тривалість простоїв (у днях/годинах) через зриви термінів поставок.
Кількість чи % повернутої продукції.
Кількість виявлених можливостей закупити продукцію з меншою ціною, при збереженні якості та відповідності вимогам.
Кількість або % незапланованої (невключеної до річного плану закупівель) закупленої продукції.
% витрат на закупівлі, якими керують підрозділи закупівель.
Тривалість циклу закупівлі за напрямками/номенклатурою.
Кількість несвоєчасно підготовлених планів із закупівель за товарними позиціями.
Кількість помилок, чи затримок у закупівлі, через неправильний прогноз кон'юктури ринку.

приклади KPI з ТРАНСПОРТНОї ЛОГіСТИки

Середній час в дорозі продукції за маршрутами / клієнтами.
Своєчасність виконання заявок щодо забезпечення транспортними засобами.
Економія щодо нормативів на доставках сировини (тис. грн.).
Кількість доставок співробітника логістики.
Середня кількість годин роботи всіх транспортних засобів на день.
Середня кількість кілометрів на транспортний засіб в автопарку компанії.
Середня кількість годин необхідна для доставки одиниці продукції за зовнішніми та внутрішніми маршрутами.
Середній час (фактичний час), що минув з моменту появи заявки до вивантаження товару за видами товару / за клієнтами.
Кількість годин простою парком.
% простою від загальної максимальної завантаженості.
Своєчасність повернення документів (%).
Середній час обробки замовлення клієнта.
Кількість помилок щодо оформлення документів на основі замовлень клієнтів.
Загальна тривалість затримок доставки через помилки в оформленні замовлень.
Кількість виправлень у заявках клієнтів на доставку після початку організації робіт з доставки.
Рейтинг постачальників послуг з урахуванням своєчасності доставки.
Індекс незадоволеності клієнтів з урахуванням системи оцінки.
Кількість каналів, якими компанія доставляє готову продукцію через оптовик.
Прибуток від експедиційних послуг одного працівника.
Загальна кількість експедиторів.
% доставок, що потребують експедиційного супроводу від загальної кількості доставок.
% вартості експедитора у структурі витрат за транспортування.
% транспортувань із правильно оформленими документами експедиторами.

приклади kpi ДЛЯ виробництва

Продуктивність за одиницю часу ділянки, цеху, співробітника у кількості одиниць продукції в грошах чи одиницях.
Відсоток виконання плану провадження за підрозділами/людьми/бригадами на день, тиждень, місяць за кількістю.
Відсоток виконання плану виробництва за підрозділами/людьми/бригадами на день, тиждень, місяць за номенклатурою.
Відсоток виробничих замовлень завершених невчасно.
Завантаженість потужності виробництва, дільниць, цехів у % від розрахункової потужності.
Відсоток обсягу незавершеного виробництва.
Ефективність виробництва (ставлення нормативної собівартості продукції реальних витрат за випуск одиниці виробленої продукції).
Обсяг витрат у грошах внаслідок надлишку виробничих потужностей.
Витрати внаслідок нестачі виробничих потужностей.
Коефіцієнт завантаження устаткування.
Тривалість виробничого циклу за видами продукції.
Середня кількість днів після отримання замовлення від споживача до готовності продукту до упаковки.
Середній час від замовлення до відвантаження.
Середній час до упаковки.
Співвідношення фактичних і проєктних витрат необхідні для виробництва 1 одиниці виробленої продукції.
% Завантаження виробничих потужностей.
% Зменшення запасів - балансова вартість.
Середня кількість продукції випущеної за годину роботи виробництва.
Час виконання замовлення на складальні деталі, інструменти, оснащення в годинах/днях.
Енергоємність виробництва одиниці товару за видами продукції.
Кількість хвилин необхідних для виробництва однієї складальної одиниці.
Середній час між зупинками виробництва, устаткування.
% виконання, план відходів з виробництва.
% відхилення обсягу відходів у одиницях, чи грошах, від нормативного.
Ефективність використання сировини (% залишків сировини від закупівлі після використання для виробництва).
Вартість вивезення та утилізації відходів за видами матеріалів.
Вартість обслуговування очисних споруд у період.
Частота поломок очисного обладнання.
Відсоток виконання програми екологічного менеджменту.
Кількість прийнятих пропозицій щодо скорочення відходів.
% вартості зданого на вторинну сировину брухту від загального обсягу продажів.
Рівень витрат за 1$ виробленої продукції.
Вартість години роботи виробництва на повну потужність.
Середня вартість роботи одного співробітника на годину/міс.
Загальна вартість обслуговування обладнання.
Середня вартість одиниці виробленої продукції за видами товару (номенклатури).
Собівартості окремих етапів та процесів виробництва.
Середньомісячна вартість амортизації обладнання загалом із виробництва.
Кількість додаткових незапланованих поставок за постачальниками (у грошах, обсягом).
Кількість помилок у плануванні закупівель за період.
% правильно спланованих закупівель за період за позиціями/напрямами.
Тривалість простою через неправильне планування закупівель.
Тривалість простоїв, затримок у зв'язку з похибкою закупівель під час виконання стандартів закупівлі.
Кількість рекламацій внутрішніх клієнтів, що виникли за процесами, що виконуються відповідно до регламентів.
% наявності описаних вимог та оптимальних характеристик до закуповуваної продукції та послуг.

приклади KPI з управління покращаннями

Динаміка рівня відповідності системи управління.
% виконання запланованих графіків покращення.
Середня вартість реалізованих ідей/пропозицій.
Кількість поданих пропозицій щодо покращення.
Відсоток виконання графіка впровадження процесів.
Відсоток виконання графіка покращень.
Відсоток виконання плану комплексних організаційно-технічних заходів.
Кількість прийнятих пропозицій щодо скорочення відходів.
Кількість запитів на коригуючу дію.
Кількість дефектів за період дільниць.
Кількість можливих дефектів за видами продукції, етапи виробництва.
% операцій процесу, де сигма перебуває у межах технічної специфікації.
Середній досвід роботи із Six Sigma.
Дефекти мільйон можливостей (DPMO).
Дефекти на одиницю мільйон продукту (DPU).
Частка якісної продукції, виготовленої з першого разу (без переналагодок).
Кількість внесених покращень у бізнес-процеси.
Кількість покращень внутрішніх комунікацій.
Загальна кількість покращень.
Кількість осіб, які подали пропозиції щодо покращення/ініціатив за місяць.
% поліпшень виробничої ефективності.
% покращення у наданні послуг.
% підвищення продуктивності персоналу.
Загальна вартість статистичного контролю за процесами.
Загальна вартість контролю за діяльністю щодо попередження.
Загальна ціна розробки систем.
Загальний прибуток (економія часу, підвищення продуктивності, зниження витрат) від впроваджених покращень за період за дільницями.
Середня прибутковість поліпшення у період.
% результативних заявок поліпшення.
Кількість запитів щодо дільниць на коригувальні дії.
Відсоток виконання графіка коригувальних заходів.
Середній час розгляду заявки на вдосконалення.
Середній термін розгляду пропозицій щодо покращення та їх прийняття.
Кількість поданих ініціатив щодо покращення.
Кількість невирішених питань, зазначених у звітах з аудиту.
Середня швидкість вирішення виробничих завдань (від оголошення до застосування).