ЕтапИ СТВОРЕННЯ КОРПОРАТИВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
1. ПІДГОТОВКА КОМАНДИ ВИКЛАДАЧІВ І МЕТОДОЛОГІВ КОРПОРАТИВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
2. СТВОРЕННЯ БАЗОВОГО ПАКЕТУ ПРОГРАМ КОРПОРАТИВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
3. СТВОРЕННЯ ЛАБОРАТОРІЇ З РОЗРОБКИ РІШЕНЬ ДЛЯ БІЗНЕСУ
4. ПОВНА ІНТЕГРАЦІЯ ПОТРЕБ КОМПАНІЇ І ПРОГРАМ КОРПОРАТИВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
ЯК СТВОРИТИ КОРПОРАТИВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ АБО НАВЧАЛЬНЕ
ЕКО-СЕРЕДОВИЩЕ
Сучасний корпоративний університет - це гнучкий інструмент навчання персоналу компанії, який паралельно вирішує кілька ключових завдань: навчання персоналу на рівні початкового освоєння професії, професіонала і підготовка співробітників до компетентнісного виходу за межі типових уявлень професіоналізму.
Для реалізації цих завдань корпоративний університет має досягти трьох ключових цілей:
-
вивести рівень компетентності команди викладачів на рівень експерта-консультанта у власному бізнесі та процесах;
-
реалізувати модель розробки нових рішень для бізнесу співробітниками КУ та компанії, які автоматично наповнюватимуть навчальні програми;
-
на основі засобів комунікації, різних форм навчання та зворотного зв'язку, різноманітності програм створити стимулюючий розвиток еко-середовище.
ЯК МИ СТВОРЮВАЛИ КОРПОРАТИВНІ УНІВЕРСИТЕТИ ТА ДовготривалІ НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ
Найбільший наш проєкт зі створення корпоративного університету та розвитку еко-середовища - це проєкт зі створення "з нуля" Корпоративного університету групи компаній "Нова пошта". Цей навчальний заклад проводить у рік понад 10 000 годин занять, за 73 програмами, навчає понад 3000 унікальних учасників серед середнього та вищого менеджменту, а також високопрофесійних фахівців. Також ми створили Корпоративний університет та бізнес-школу компанії VolWest Group, який існує вже більше 10 років і надає послуги навчання.
Наша компанія реалізувала та реалізує багаторічні проєкти з розвитку менеджменту компаній. До таких проєктів належать: навчання середнього та вищого менеджменту в Укрпромінвест Агро (підготовлено понад 200 управлінців із сертифікаційної багатомодульної програми); Агротехсоюз (підготовлені спеціалісти з продажу за багатомодульними програмами); Укртелеком (загалом проведено за кілька років понад 40 тренінгів для середнього менеджменту); Sebn.ua (Японсько-Німецьке підприємство з чисельністю персоналу понад 3000 осіб) – провели понад 60 тренінгів за 6 років співпраці; навчання регіонального менеджменту та співробітників Philips-Україна (провели понад 20 тренінгів за півтора року), та багато інших.