РОзробка стратегії і проведення сесії стратегічного планування

Проведення сесій стратегічного планування

ICPM Consulting провела десятки стратегічних сесій та розробила стратегії багатьом компаніям у різних галузях: у логістиці, медицині, міжнародним фондам, багатопрофільним холдингам, ритейлу, аграрним компаніям, міжнародним та національним організаціям.

рОзробка стратегії бізнесу

результат стратегІЇ

Результатом кожної стратегії є плани проєктів та стратегічні карти – відповідь на запитання: "Що і як робити, щоб досягти результатів?"

Стратегічна командА

Для розробки стратегії завжди залучаються ключові керівники, ключові спеціалісти та зовнішній експерт модератор, фасилітатор чи ведучий, який не є зацікавленою особою.

стратегічний процес

Стратегічний процес складається з підготовки до стратегічної сесії, роботи з командою під час сесій та робочих груп, реалізації проєктів та контролю стратегічних змін.

НАШ досвід розробки стратегій

З 2011 року ми допомогли у розробці десятків стратегій для середнього та великого бізнесу, національних та міжнародних громадських організацій. Також активно працювали з HR – стратегіями та розвитком організацій.

Odoo • Изображения и текст

РОзрОБКА стратегІЇ для компанІй І БІЗНЕСУ

ICPM Consulting допомагала розробляти стратегії логістичним компаніям, багатопрофільним холдингам, ритейлу, аграрним компаніям, міжнародним та національним громадським організаціям та фондам.

Ефективна стратегія компанії – це спільна праця власників, його команди ТОР-менеджерів та зовнішніх експертів.

Процес розробки бізнес-стратегії стає точкою самоаналізу організації, її здатності вижити за умов турбулентності, мінливості та непередбачуваності.

Розробка стратегії, це не тільки про цілі – це про те, що ми повинні робити і як змінюватися, щоб жити та розвиватися.


завантажити приклад шаблону для розробки стратегічної карти

 


як розробити СТРАТЕГіЮ

1.ПіДГОТОВКА до СТРАТЕГічної СЕСії і розробки СТРАТЕГії

  • Проведення інтерв'ю із замовником для визначення очікувань, побажань, стратегічної команди та первинної діагностики бізнесу.

  • При необхідності проведення додаткового інтерв'ю з менеджментом компанії.

  • Визначення плану підготовчих робіт.

2.Розробка ПЛАНу ПРОВЕДЕння СЕСії СТРАТЕГічного ПЛАНування

  • Підготовка плану проведення Сесії стратегічного планування.

  • Погодження плану Сесії, за необхідності внесення змін.

  • Підготовка людей, ресурсів, умов проведення Сесії стратегічного планування.

3. ПРОВЕДЕНня СЕСії СТРАТЕГічного ПЛАНування

  • Проведення Сесії стратегічного планування за заданим планом.

  • Фото, відео фіксація всіх розробок та архівування всіх записів.

4. ПІДГОТОВКА ЗВІТУ ТА СПИСКу ПРОєКТІВ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ СЕСІЇ.

  • Аналіз одержаних матеріалів.

  • Підготовка звітів, формулювання проєктів.

                              СТВОРЕННЯ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ

                              Створення стратегії для бізнесу – це процес формулювання фінансових цілей на основі маркетингового аналізу ринку, тенденцій розвитку бізнес-середовища, аналізу можливостей ресурсів компанії.

                              Створення стратегії організації   

                              Створення стратегії організації - це процес формування цілей та проєктів, який має провести організація в галузі управління персоналом, оптимізації процесів, покращення у сервісі, щоб досягти фінансових та маркетингових цілей, сформульованих бізнес-стратегією компанії.

                              ПРОВЕДЕНня СЕСії СТРАТЕГічного ПЛАНування

                              Сесія стратегічного планування - ключова зустріч стратегічної команди, де проходить завершальна стадія формування стратегії. Сесія стратегічного планування, як правило, передбачає участь власників або акціонерів бізнесу, директорів компаній та ТОР-менеджерів компаній, іноді ключових фахівців із процесів виробництва, маркетингу, персоналу.

                              Методологія проведення сесії стратегічного розвитку передбачає наявність відповіді на низку питань для вироблення стратегічних рішень та створення стратегічних проєктів. Ось орієнтовний перелік таких питань:

                              • Як розвивається організація останній період (фінанси, маркетинг, процеси, персонал)?

                              • Які зміни та тенденції на ринку?

                              • Які наші дії будуть якорами для розвитку бізнесу?

                              • Які наші фінансові та маркетингові цілі та очікування на найближчий період?

                              • Що має навчитися робити організація, щоб клієнти стали більше та дорожче купувати?

                              • Які ми маємо можливості, ресурси, ризики, переваги для розвитку?

                              • Що потрібно змінити у поведінці персоналу задля досягнення цілей?

                              • Що потрібно змінити в галузі управління процесами для досягнення цілей?

                              • Чи призведуть зміни у поведінці персоналу та управлінні процесами до очікуваних змін?

                              • Які показники вибрати для оцінки змін?

                              • Як виглядатиме проєкт плану розвитку?

                              • Хто відповідальний за доопрацювання та затвердження плану розвитку?

                              Межі СТРАТЕГічного ПЛАНування

                              У наш нестабільний час оптимальним горизонтом планування є 3 роки. Це означає, що розроблена на сесії стратегічного планування стратегія має щороку актуалізуватися, а проєкти змін мають плануватися у горизонті до одного року з періодом актуалізації місяць-квартал. Такий підхід дозволяє, в процесі розробки стратегії бізнесу, утримувати ключову мету та постійно узгоджувати стратегію з актуальними змінами на ринку та бізнес-середовищі.

                              розробка стратегії для бізнесу і проведення сесій стратегічного планування київ, україна.