ЩО РОБИТИ КЕРІВНИКУ НА НОВій ПОСАДі

Ми допомагаємо відповісти на запитання: "Що робити керівнику на новій посаді?" - це питання, яке періодично ставить собі кожен керівник. Чим вище і більше компанія, тим складніше відповісти на це питання і тим більше ризики неправильної відповіді для власної репутації.

Odoo • Изображения и текст

КЕРІВНИК НА НОВій ПОСАДИ - 3 ЗАВДАННЯ

Керівник на новій посаді - це людина, у якої виникає кілька часом суперечливих цілей:

1. Довести свою спроможність своєму керівництву і бажано швидше.

2. Сформувати ефективні стосунки з новою командою.

3. Домогтися покращень показників підрозділів і, при цьому, не прогаяти і не розламати те, що працювало добре.

Усі три завдання є вкрай важливими і їх реально потрібно вирішувати.

МИ КОНСУЛЬТУЄМО - вищий менеджмент: директорів компаній, директорів департаментів, керівників відділів, філій, виробництв та ін.

 ДОвести СВОЮ Спроможність. ЗАВДАННЯ 1.

Очевидно, що найкраще, що створює позитивну оцінку керівництва - це реальні результати підрозділу. Але покращення результатів - це завжди зміни і часом болючі чи ризиковані. Іноді необхідно змінювати управлінську поведінку вашого керівництва. На цьому етапі найскладніше вирішити протиріччя: як не викликавши активного опору та радикальних, системних змін, отримати позитивні оцінки керівництва та підтримку для тривалої та постійної роботи.

Цьому може допомогти певна тактика поведінки нового керівника пов'язана зі стратегією сто дрібних порізів або дрібних кроків. Про те, як робити це ефективно, ви можете дізнатися в процесі спілкування з нашими найкращими консультантами.

 СФОРМУВАТИ ПОЗИТИВНІ ВІДНОСИНИ З НОВОЮ КОМАНДОЮ. ЗАВДАННЯ 2.

У створенні системи відносин у новій команді, зазвичай виникає кілька ключових напрямів роботи. Потрібно побудувати відносини, яким загалом заважають негативні побоювання нових змін. Далі потрібно розпочати зміни так, щоб команда почала їх підтримувати, що часом буває складно навіть у командах з історією, не кажучи про нові. І третя - компенсувати нестачу своїх знань про історію, культуру та особливості бізнесу саме у цій компанії. Нестача таких знань може призвести до значних помилок у рішеннях і діях.

 ДОБИТИСЯ ПОКРАЩЕНЬ ПОКАЗНИКІВ ПІДРОЗДІЛІВ. ЗАВДАННЯ 3.

Для того, щоб реалізувати якісні організаційні поліпшення, необхідно мати достатню експертизу розвитку компаній або напрямків у різних галузях, ринках, підрозділах. Саме такий досвід творить компетенції. Для поліпшення у підрозділі чи компанії, насамперед необхідно визначити баланс впливу різних лідерів, прописати і уточнити основний бізнес-процес компанії та окремих підрозділів, формалізувати результати і декомпозувати основні бізнес-процеси. Всі ці дії дозволять вам побачити рішення та створити плани робіт. Але такий обсяг роботи зробити дуже складно самому без допомоги нашого консультанта, який має величезний досвід реалізації таких змін.

Детальніше про коучинг і бізнес консультування перших осіб компаній  

ДОПОМАГАЄМО З урахуванням ТРьоХ ЗАВДАНЬ

Консультант завжди тримає у полі зору всі три ключові завдання, що робить індивідуальні консультації ефективнішими.

ДОПОМАГАЄМО ВАМ СТВОРИТИ СВОЄ РІШЕННЯ

Консультант питаннями та експертизою допомагає вам розкрити свою сутність проблеми та розробити своє особисте рішення не нав'язуючи вам "правильні" способи управління.

КОНСУЛЬТАНТ ПІДСТАВЛЯЄ ПЛЕЧе

Консультант на вашому боці і допомагає вам в умовах управлінської самотності, він не є критичним і абсолютно доброзичливий.