IT тренІнг
ВзаємодІЯ З клІєнтом для бІзнес-аналІтикІв І PM
Тренінг для IT бізнес-аналітиків та проєктних менеджерів може допомогти вашим компаніям зробити проєкти більш продуктивними, сервісними та навіть збільшити ваші продажі.
Вміння ваших ВА та РМ взаємодіяти з клієнтами зможе суттєво скоротити втрати часу, переробки, складності при прийманні робіт та загалом збільшити рентабельність проєктів.
IT тренінг із взаємодії ВА та РМ з клієнтами розрахований на 16 годин. Форма проведення – онлайн/офлайн. Кількість учасників – до 15 осіб.
ЩО ТАКЕ ТРЕНІНГ З ВЗАЄМОДІЇ З КЛІЄНТОМ ДЛЯ ПРОєКТНОГО МЕНЕДЖЕРА І БІЗНЕС-АНАЛІТИКА?
Цей тренінг дозволяє компаніям знизити рівень похибок, які формуються у взаємодії з клієнтом, від стадії першої презентації продукту, чи послуги, до передачі готового рішення клієнту. Проходячи всі ці похибки крок за кроком, учасники поступово навчаються правильним та ефективним моделям поведінки.
Чим МОЖЕ ДОПОМОГТИ ТРЕНІНГ З ВЗАЄМОДІЇ З КЛІЄНТОМ ДЛЯ БІЗНЕС-АНАЛІТИКІВ І ПРОєКТНИХ МЕНЕДЖЕРІВ?
Під час навчання на тренінгу учасники навчаються:
-
Точно розуміти та фіксувати очікування клієнта (бізнес-кейс).
-
Вибудовувати діагностичні інтерв'ю у комфортній для клієнта формі.
-
Використовувати в мові орієнтовані результат-форми і уникати некомфортних повідомлень для клієнта.
-
Проводити складні, та тривожні для сприйняття клієнта повідомлення, та багато іншого.
ЯК ПІДІБРАТИ ДЛЯ СЕБЕ І СВОЄЇ КОМПАНІЇ ТРЕНІНГ З ВЗАЄМОДІЇ З КЛІЄНТОМ?
Можна виділити кілька простих критеріїв:
-
Наявність у тренерів особистого досвіду роботи в операційному бізнесі та роботи в IT проєктах для бізнесу.
-
Наявність досвіду викладання у продажах, комунікаціях та внутрішніх переговорах.
-
Наявність досвіду реалізації IT рішень та сертифікація в галузі Agile чи коучингу.
-
Очевидно корисний зміст навчальної програми тренінгу.
ПРОГРАМА IT ТРЕНІНГУ
ВЗАЄМОДІЯ З КЛІЄНТОМ ДЛЯ БІЗНЕС-АНАЛІТИКІВ І PM
1. КУЛЬТУРНІ І РОЛЬОВІ ВІДМІННОСТІ IT СФЕРИ І ЗВИЧАЙНОГО РИНКУ
-
Соціологія відмінностей різних професійних груп.
-
Психологія відмінностей: субкультури, віку та професійного знання.
2. СИСТЕМО-ОБРАЗУВАЛЬНІ ФАКТОРИ КОМУНІКАЦІЇ З КЛІЄНТОМ
-
Залежність ефективності проєкту від взаємодії ВА та РМ із клієнтом.
-
Взаємозв'язок із продуктивністю та собівартістю.
-
Взаємозв'язок своєчасності та переробок.
-
Взаємозв'язок сервісу та задоволеності.
-
Взаємозв'язок із повторними продажами та чутливістю до ціни.
-
Кейс "Вважаємо залежність та втрати".
3.ПОНЯТТЯ «РЕЗУЛЬТАТ» ПРИ ВЗАЄМОДІЇ ВА І РМ З КЛІЄНТОМ
-
Поняття «результат» IT рішення.
-
Поняття клієнта у практиці впровадження IT рішень.
-
Субкультура та мова IT людей та не IT людей.
-
Сприйняття результату клієнтом.
-
Ознаки позитивної оцінки клієнтом результату.
4. ПРЕЗЕНТАЦІЯ РІШЕНЬ КЛІЄНТА
-
Вимоги до презентації продукту.
-
Види презентацій.
-
Вибір виду презентації під ролі клієнтів.
-
Особливості сприйняття клієнтом обсягів та структури робіт.
-
Кейс «Презентація продукту та можливостей вирішення».
3. ПРИНЦИПИ ОПИСУ БІЗНЕС ВИМОГ «ОЧиМа КЛІЄНТА»
-
Реінжиніринг як основа процесу опису ТЗ.
-
Зворотний зв'язок щодо можливостей системи на запит клієнта.
-
Корекція запиту клієнта.
-
Підходи до ситуацій "незнання процесу" клієнтом.
-
Кейс "Практика уточнення запиту клієнта".
4. ПРАКТИКА ЕФЕКТИВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
-
Особливості сприйняття та емоційно-ціннісні контексти.
-
Комунікаційні ролі у системі «клієнт – фахівець».
-
Позитивний вислів, орієнтований на результат.
-
Складні пояснення обмежень системи клієнту.
-
Приєднання до негативних висловів клієнта.
-
Симулякри та цінні судження.
-
Заборонені слова та висловлювання у спілкуванні з клієнтом.
-
Кейс "Практика комунікацій".
5. УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОДІї У ПРОєКТІ
-
Правила комунікації спільних команд із проєктів.
-
Управління обговоренням.
-
Корекція формулювань.
-
Фіксація результатів.
-
Кейс "Оформляємо результати".
6. НАВЧАННЯ КЛІЄНТА КОРИСТУВАННЯ ПРОДУКТОМ
-
Особливості навчання IT-рішень не IT-шників.
-
Принципи навчання клієнта користування IT-продуктом.
-
Кейс «Плануємо та організовуємо навчання».
7. ПЕРЕДАЧА ПРОДУКТУ
-
Цілі процесу передачі продукту.
-
Сприйняття замовником обсягів та якості робіт виконавця.
-
Особливості оцінки клієнтом виконання робіт.