-
власникам бізнесів;
-
керівникам компаній;
-
керівникам підрозділів;
-
консультантам з управління та маркетологам;
-
всім хто будує свою кар'єру керівника.
ЯКА МЕТА ТРЕНІНГУ БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯ НА ОСНОВІ КАНВИ О.ОСТЕРВАЛЬДЕРА?
Ключова мета нашого тренінгу-практикуму – навчити власників та директорів компаній у сучасних умовах знаходити нові бізнес-рішення. На практиці досить складно швидко згенерувати нові ідеї, перевести будь-яку ідею в плани робіт, зробити рішення очевидними для співробітників або залучити до розробки всю команду.
ЯКІ ЗАВДАННЯ ВИРІШуЮТЬСЯ НА ОСНОВІ ТЕХНОЛОГІЇ БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯ А.ОСТЕРВАЛЬДЕРА І Ів.Пеньє?
Технологія бізнес-моделювання А.Остервальдера та Ів.Пеньє дозволяє вирішити ключові завдання, а саме:
-
генерувати кілька нових бізнес-рішень у короткий час;
-
використовувати техніку створення інноваційних рішень;
-
формулювати рішення у структурованому простому та зрозумілому вигляді;
-
активізувати активність групового інтелекту працівників;
-
ясно розуміти як рухатися ідеї до впровадження.
ЯКІ ПЕРЕВАГИ У НАШОГО ТРЕНІНГУ-ПРАКТИКУМУ З БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯ?
-
Учасники опанують інноваційний інструмент бізнес-моделювання, який допомагає суттєво скоротити витрати та ризики "Стартапів".
-
Учасники отримають модель аналізу та осмислення бізнес-моделі компанії.
-
Учасники разом із тренером внесуть корективи до існуючої бізнес-моделі та зможуть створити нову.
-
Учасники визначать та опишуть перші кроки для запуску нових рішень.
-
Учасники отримають алгоритм подальших дій для впровадження та запуску бізнес-моделі, список необхідних процесів (документів) для нових створених бізнес-моделей.
ЯКІ ЗАВДАННЯ МИ ВИРІШУЄМО НА ТРЕНІНГ-ПРАКТИКУМІ ПОБУДУВАННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛей?
-
Вивчити основні блоки шаблону бізнес-моделювання.
-
Вивчити логіку та етапи побудови бізнес-моделей.
-
Вивчити інструменти аналізу та розвитку бізнес-моделей.
-
Вивчити техніку створення інноваційних рішень.
-
Проаналізувати моделі учасників та сформулювати пропозиції щодо розвитку.
-
Провести аналіз існуючих бізнес-моделей учасників.
-
Спільно розробити нові бізнес-моделі.
-
Дати рекомендації щодо впровадження нових бізнес-моделей.
программа тренінг - практикума
БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯ НА ОСНОВІ КАНВИ А.Остревальдера
1. ТЕХНОЛОГІЯ БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯ А.ОСТЕРВАЛЬДЕРА І ЇЇ ПЕРЕВАГИ
-
Сутність технології.
-
Області застосування моделей.
-
Нова реальність бізнесу або шаблон бізнес-моделювання.
-
Зміст основних елементів шаблону бізнес-моделі.
-
Ознайомлення з технологією на прикладі опису вашої бізнес-моделі.
2. ЯК БМ ДОПОМАГАЮТЬ СТРУКТУРУВАТИСЯ І СИСТЕМАТИЗОВАТИСЯ У БІЗНЕСІ. Кейси
-
Вивчаємо властивість моделі підказувати рішення: внутрішні зв'язки та додаткові шаблони.
-
Вивчаємо властивість моделі: не випускати з уваги деталі.
-
Основні типи бізнес-моделей.
-
Прийом стимуляції інновацій для створення бізнес-моделей.
3. Створюємо свою нову бізнес-модель і залучаємо груповий інтелект. Кейси
-
Активізуємо групою інтелект у роботі з бізнес-моделями.
-
Працюємо в командах та самостійно: творимо нові бізнес-моделі.
-
Обговорюємо моделі та продовжуємо роботу.
-
Рекомендації щодо впровадження бізнес-моделювання у вашому бізнесі як постійно діючого інструменту.
-
Використання бізнес-моделі у розвиток підрозділів.
4. ЯК БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯ ДОПОМАГАЄ ВПРОВАДЖУВАТИ БІЗНЕС-МОДЕЛІ. Кейси
-
Розглядаємо як потрібно перевіряти нові бізнес-моделі.
-
Рекомендації щодо перевірки бізнес-моделі та її впровадження у практику бізнесу.
-
Створюємо план впровадження бізнес-моделі.