Тренінг з бізнес-моделювання на основі канви О.Остревальдера та Ів.Пеньє розрахований на просунутих власників, підприємців, ТОП-менеджерів та керівників будь-якого рівня.

Тренінг проводить Володимир Малічевський, який проходив навчання застосуванню цієї технології у співавтора технології та продюсера книги – Патріка Вандерпіля.

        Odoo • Изображения и текст
        Цей тренінг-практикум для тих, хто готовий відкинути старі принципи мислення та взяти на озброєння інноваційний інструмент бізнес-моделювання — Канву бізнес-моделі Остервальдера. Дуже корисно, якщо в навчанні візьмуть участь відразу кілька співробітників різних відділів, які можуть стосуватися змін, пов'язаних із впровадженням нової бізнес-моделі.
        Бізнес-практикум буде зрозумілий і корисний:
        • власникам бізнесів;

        • керівникам компаній;

        • керівникам підрозділів;

        • консультантам з управління та маркетологам;

        • всім хто будує свою кар'єру керівника.

          ЯКА МЕТА ТРЕНІНГУ БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯ НА ОСНОВІ КАНВИ О.ОСТЕРВАЛЬДЕРА?

        Ключова мета нашого тренінгу-практикуму – навчити власників та директорів компаній у сучасних умовах знаходити нові бізнес-рішення. На практиці досить складно швидко згенерувати нові ідеї, перевести будь-яку ідею в плани робіт, зробити рішення очевидними для співробітників або залучити до розробки всю команду.

          ЯКІ ЗАВДАННЯ ВИРІШуЮТЬСЯ НА ОСНОВІ ТЕХНОЛОГІЇ БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯ А.ОСТЕРВАЛЬДЕРА І Ів.Пеньє?

        Технологія бізнес-моделювання А.Остервальдера та Ів.Пеньє дозволяє вирішити ключові завдання, а саме:

        • генерувати кілька нових бізнес-рішень у короткий час;

        • використовувати техніку створення інноваційних рішень;

        • формулювати рішення у структурованому простому та зрозумілому вигляді;

        • активізувати активність групового інтелекту працівників;

        • ясно розуміти як рухатися ідеї до впровадження.

        Odoo • Изображения и текст

          ЯКІ ПЕРЕВАГИ У НАШОГО ТРЕНІНГУ-ПРАКТИКУМУ З БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯ?

        1. Учасники опанують інноваційний інструмент бізнес-моделювання, який допомагає суттєво скоротити витрати та ризики "Стартапів".

        2. Учасники отримають модель аналізу та осмислення бізнес-моделі компанії.

        3. Учасники разом із тренером внесуть корективи до існуючої бізнес-моделі та зможуть створити нову.

        4. Учасники визначать та опишуть перші кроки для запуску нових рішень.

        5. Учасники отримають алгоритм подальших дій для впровадження та запуску бізнес-моделі, список необхідних процесів (документів) для нових створених бізнес-моделей.

          ЯКІ ЗАВДАННЯ МИ ВИРІШУЄМО НА ТРЕНІНГ-ПРАКТИКУМІ ПОБУДУВАННЯ БІЗНЕС-МОДЕЛей?

        • Вивчити основні блоки шаблону бізнес-моделювання.

        • Вивчити логіку та етапи побудови бізнес-моделей.

        • Вивчити інструменти аналізу та розвитку бізнес-моделей.

        • Вивчити техніку створення інноваційних рішень.

        • Проаналізувати моделі учасників та сформулювати пропозиції щодо розвитку.

        • Провести аналіз існуючих бізнес-моделей учасників.

        • Спільно розробити нові бізнес-моделі.

        • Дати рекомендації щодо впровадження нових бізнес-моделей.

        Odoo • Текст и изображения

        программа тренінг - практикума

        БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯ НА ОСНОВІ КАНВИ А.Остревальдера

        1. ТЕХНОЛОГІЯ БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯ А.ОСТЕРВАЛЬДЕРА І ЇЇ ПЕРЕВАГИ

        • Сутність технології.

        • Області застосування моделей.

        • Нова реальність бізнесу або шаблон   бізнес-моделювання.

        • Зміст основних елементів шаблону бізнес-моделі.

        • Ознайомлення з технологією на прикладі опису вашої бізнес-моделі.

        2. ЯК БМ ДОПОМАГАЮТЬ СТРУКТУРУВАТИСЯ І СИСТЕМАТИЗОВАТИСЯ У БІЗНЕСІ. Кейси

        • Вивчаємо властивість моделі підказувати рішення: внутрішні зв'язки та додаткові шаблони.

        • Вивчаємо властивість моделі: не випускати з уваги деталі.

        • Основні типи бізнес-моделей.

        • Прийом стимуляції інновацій для створення бізнес-моделей.

        3. Створюємо свою нову бізнес-модель і залучаємо груповий інтелект. Кейси

        • Активізуємо групою інтелект у роботі з бізнес-моделями.

        • Працюємо в командах та самостійно: творимо нові бізнес-моделі.

        • Обговорюємо моделі та продовжуємо роботу.

        • Рекомендації щодо впровадження бізнес-моделювання у вашому бізнесі як постійно діючого інструменту.

        • Використання бізнес-моделі у розвиток підрозділів.

        4. ЯК БІЗНЕС-МОДЕЛЮВАННЯ ДОПОМАГАЄ ВПРОВАДЖУВАТИ БІЗНЕС-МОДЕЛІ. Кейси

        • Розглядаємо як потрібно перевіряти нові бізнес-моделі.

        • Рекомендації щодо перевірки бізнес-моделі та її впровадження у практику бізнесу.

        • Створюємо план впровадження бізнес-моделі.