ТРЕНІНГ ДЛЯ ТОП-КЕРІВНИКІВ.
УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНОю КУЛЬТУРОЮ У КОМПАНІЇ
Навчання керівників майстерності формування та зміни поведінки співробітників відображає найактуальнішу проблему сучасного бізнесу. І відповідає на питання, як зробити так, щоб персонал думав, ставився до роботи і взаємодіяв з клієнтами так як це потрібно бізнесу.
СТВОРЕННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ
Створення корпоративної культури – це тривалий, методичний процес, який потребує багато уваги та навичок з боку вищого менеджменту.
ТРЕНІНГ З СТВОРЕННЯ ТА УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРи В КОМПАНІЇ
Ця програма побудована з урахуванням сучасних досліджень у галузі нейрофізіології мозку, біологічних та соціальних інстинктів сучасних людей і сконцентрована на практичних інструментах та діях, що призводять до зміни поведінки.
Учасники групи: ТОП-менеджери, керівники середнього рівня, СЕО, акціонери - всі вони беруть активну участь у розробці оптимальної моделі корпоративної поведінки та організаційного проєкту щодо корекції існуючої моделі поведінки. Близько 50% часу навчання – практика.
СТВОРЕННЯ КОРПОРАТИВНИХ ЦІННОСТЕЙ КОМПАНІЇ.
Наше навчання управлінню корпоративною культурою передбачає блок присвячений аналізу, формулюванню, опису та впровадженню ключових цінностей компанії, ціннісних сенсів, ціннісних еквівалентів поведінки та маркерів.
УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ
Група - трохи більше 15 людей. Тривалість - 16 годин (оффлайн/онлайн). Учасники: СЕО, акціонери, ТОП-менеджери, ключові керівники та співробітники компанії.
ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ ДЛЯ ТОП-МЕНЕДЖЕРІВ
УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНОю КУЛЬТУРОЮ У КОМПАНІЇ.
1. ПОНЯТТЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ.
-
Поняття та сутність корпоративної культури.
-
Ефективність корпоративної культури компанії.
-
Співвідношення організаційного, психологічного, біологічного у корпоративній культурі співробітників.
2. НЕЙРОФІЗІОЛОГІЯ ПОВЕДІНКИ ТА ІНСТИНКТИ.
-
Психофізіологія мозку та соціальна поведінка людей.
-
Ключові інстинкти, які формують мотивацію поведінки.
-
Примітивні, інстинктивні моделі поведінки у робочих командах.
-
Автоматична діяльність соціального мозку.
-
Психофізіологічний вплив на групу токсичних людей.
3. ГЕОГРАФІЯ, СОЦІОЛОГІЯ ТА СТАТИСТИКА У КОРПОРАТИВНІЙ КУЛЬТУРІ.
-
Географія, топографія та ефективність групи.
-
Соціологія та статистика, як фактор ефективності.
4. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ.
-
Культура, як продуктивна поведінка всередині та поза компанією.
-
Організаційна основа змін корпоративної культури.
-
Чинники формування поведінки.
-
Структура опису корпоративної культури.
-
Розробка та опис цінностей: визначення, наратив, скрипти заперечень.
-
Структура впровадження цінностей: процеси, популяризація, навчання, контроль.
5. РОЗРОБКА МОДЕЛІ ЗМІН КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ В КОМПАНІЇ.
-
Практика розробки моделі впровадження корпоративної культури у компанії