ТренІнг
ЕФЕКТИВНІ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ ЖИТТЯ І РОБОТИ
Тренінги з комунікацій вже більше 20 років залишаються найбільш затребуваними та захоплюючими для величезної кількості співробітників.
Наш тренінг "Ефективні комунікації для життя та роботи" включає в себе матеріал, вправи та ділові ігри, які буквально підривають сприйняття учасників. Вони відкривають абсолютно нові простори спілкування та взаємовпливу.
Тренінг з ефективних комунікацій розрахований на 16 годин, онлайн/офлайн, групу до 15 осіб. Більше 60% часу практика та вправи.
ЩО ТАКЕ ТРЕНІНГ "ЕФЕКТИВНІ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ ЖИТТЯ І РОБОТИ"?
Ми зібрали найкращі практики, матеріал, що описує різноманітні ефекти сприйняття, вправи щодо формування ефективних навичок комунікацій та взаємодії, додали досвід експертів, тренерів і вийшла нова програма - це тренінг "Ефективні комунікації для життя та роботи".
ЯКІ ОСОБЛИВОСТІ У ТРЕНІНГУ З ЕФЕКТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ?
Цей тренінг створений за матеріалами провідних психологів світу та адаптований до сприйняття співробітників сучасних компаній. На тренінгу викладач дуже просто пояснює, що таке психологічні комплекси та як вони впливають на наше сприйняття та відповідно на комунікацію. Тренінг містить безліч практичних прикладів, вправ і кейсів, які ми розв'язуємо.
ЯК ВИБРАТИ КОРПОРАТИВНИЙ ТРЕНІНГ ЕФЕКТИВНІ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ ЖИТТЯ І РОБОТИ?
Хороший тренінг з комунікацій повинен відповідати декільком простим вимогам:
-
Він містить практичні рекомендації та багато вправ і кейсів.
-
Тренер повинен сам володіти майстерністю комунікації та спілкування.
-
Дуже бажано, щоб програму вже апробували на ринку.
ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ
ЕФЕКТИВНІ КОМУНІКАЦІЇ ДЛЯ ЖИТТЯ І РОБОТИ
1. ЩО ТАКЕ СПІЛКУВАННЯ І КОМУНІКАЦІЇ
-
Поняття комунікацій для життя та роботи.
-
Канали комунікацій: поза, жест, міміка, інтонація, голос, текст, організація простору.
-
Контексти комунікації та спілкування: конотації та денонсації.
-
Зовнішній вигляд та комунікація.
-
Використовувана семантика та наративи.
-
Комунікація та сприйняття.
-
Практика комунікацій.
2. ЦІЛІ ТА ФУНКЦІЇ КОМУНІКАЦІЙ.
-
Раціональна, орієнтована результат.
-
Задоволення психологічних потреб.
-
Експресивна функція та звільнення від яскравих емоцій.
-
Компенсаторна – як компенсація незадоволеності.
-
Практика.
3. СПРИЙНЯТТЯ В ПРОЦЕСІ СПІЛКУВАННЯ І КОМУНІКАЦІЙ.
-
Вплив семантики та культурних кодів на сприйняття.
-
Образ як знак – ефект ореолу.
-
Ефект переваги.
-
Ефект новизни.
-
Практика.
4. ВПЛИВ ПСИХОЛОГІЧНИХ КОМПЛЕКСІВ НА СПРИЙНЯТТЯ І КОМУНІКАЦІЮ.
-
Базова емоція та сприйняття.
-
Невпевненість у собі та сприйняття іншого.
-
Підвищена оцінка та сприйняття іншого.
-
Настанови щодо суб'єктів спілкування.
-
Ідеалізація та сприйняття.
-
Практика.
5. ТЕКСТ І ПОВІДОМЛЕННЯ В ЕФЕКТИВНИХ КОМУНІКАЦІЯХ
-
Лаконічність мови як основа чистого сприйняття.
-
Стиль тексту та його корекція.
-
Практика.
6. ПРАКТИКА КОМУНІКАЦІЇ.
-
Обробка негативних висловлювань.
-
Наполегливість та тиск у комунікаціях.
-
Майстерність відмови.
-
Компліменти у практиці.
-
Іносказання та натяки.
-
Практика.
7. ЗАХИСТ ВІД НЕГАТИВНИХ КОМУНІКАЦІЙ
-
Емоційний рекет.
-
Негативне відреагування чи помийна яма.
-
Звинувачення.
-
Провокація.
-
Захист від негативних маніпуляцій.
-
Практика.