ТренІнг "ЕФЕКТИВНІ ПРОДАЖІ В2В"
Тренінг "Ефективні продажі В2В" є одним з найпоширеніших та найпопулярніших навчальних курсів в останні 20 років. Навіть при тому, що левова частка продажів зараз пішла в інформаційний канал, продаж В2В, як і раніше, залишається вкрай залежним від майстерності самих менеджерів з продажу.
Наш тренінг з продажу передбачає багато практики та ділових ігор із зворотним зв'язком від викладача, що вигідно його відрізняє від інших програм. Ми вчимо ваших співробітників більше заробляти для себе та ваших компаній.
Тривалість – 16 годин. Формат - офлайн/онлайн. Група – до 15 чол.
ЩО ТАКЕ ТРЕНІНГ З ЕФЕКТИВНИХ ПРОДАЖІВ В2В?
Тренінг з ефективних продажів В2В насамперед орієнтований на особливості комунікації з тими людьми, які купують вашу продукцію. Як правило, це власники невеликих бізнесів, такі як комерційні директори, менеджери із закупівель. Усі ці партнери з продажу мають свої особливості. І як з цими особливостями працювати, ми поговоримо на нашому тренінгу про ефективні продажі.
ЯКІ ОСОБЛИВОСТІ ТРЕНІНГУ "ЕФЕКТИВНІ ПРОДАЖІ В В2В"
Тренінг ефективних продажів В2В орієнтований на практичне відпрацювання технік та інструментів у роботі із закупівельниками та керівниками. Учасники відпрацьовуватимуть окремі прийоми невербального впливу, покрокові техніки просування у переговорах, проводитимуть переговорні спаринги та батли.
ЯК ВИБРАТИ ТРЕНІНГ І ТРЕНЕРА ДЛЯ ТРЕНІНГУ "ЕФЕКТИВНІ ПРОДАЖі В2В?"
При виборі провайдера навчання для своїх менеджерів з продажу та тренера завжди звертайте увагу на наступне:
-
Тренер повинен мати досвід навчання з продажу більше 10 років, а краще навіть 15 років.
-
Т ренер повинен мати досвід розвитку відділів продажу та мати досвід проведення продажів В2В.
-
Провайдер або тренер повинен мати хорошу та адекватну запиту програму, таку як наша.
ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ
ЕФЕКТИВНІ ПРОДАЖІ В2В
1. ПАРАДИГМА ПРОДАЖУ ХХІ СТОЛІТТЯ У ПРОДАЖАХ В2В
-
Цілепокладання та поняття результату у продажах.
-
Довічна цінність як основний прибуток.
-
Супроводжуючі продажі.
-
Результативні переконання.
-
3 фактори оптимальної поведінки: наполегливість, сила, турбота.
-
Кейс "Переговорні етюди".
-
7 технік невербального впливу.
-
Вправа «Відпрацювання невербального впливу».
2. ПЛАНУВАННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОДАЖ В2В
-
Створення плану робочого часу.
-
КРІ для оцінки власної ефективності.
-
Кейс "Організація робочого часу".
3. КОМУНІКАЦІЯ І ВЗАЄМОДІЯ У ПРОДАЖАХ В2В
-
Структура переговорів.
-
Виявлення та формування потреб: 5 видів питань.
-
Ділові ігри «Управління питаннями».
-
Управління запереченнями: 5 технік обробки заперечення.
-
Гра «Конкуренція заперечень».
-
Кроки створення словника заперечень.
-
Вправа «Словник заперечень».
-
4 кроки управління відмовами.
-
Вправа «Управляй відмовами».
4. УПРАВЛІННЯ ТАКТИКОю ПРОДАЖУ В2В
-
6 тактичних прийомів.
-
Конкурс «Тактичний етюд».
-
Управління презентацією товару. 4 елементи та 2 види.
-
Вправа «Презентуй мене».
-
4 кроки роботи з дебіторською заборгованістю.
-
Конкурс «Віддай гроші».