тренінг 

невербальний вплив в продажах та переговорах

Тренінг з невербального впливу у продажах та переговорах розкриває багато секретів та прихованих технік впливу на партнерів, які допоможуть вам підвищити свої результати.

Odoo • Изображения и текст

ТРЕНІНГ "НЕВЕРБАЛЬНИЙ ВПЛИВ У ПРОДАЖАХ І ПЕРЕГОВОРАХ"

Навчання технікам невербального впливу в переговорній практиці потребує певної міри зусиль та старанності від учасників тренінгу.

Під час навчання учасники познайомляться з ключовими кодами невербальної поведінки та розвіють міфи та ілюзії, пов'язані з мовою рухів тіла та поз.

Ключовим завданням тренінгу є мета натренувати навички збільшення свого впливу на партнерів із переговорів.

Тривалість – 8 годин. Учасники – усі кому цікаво. Формат – офлайн.

  ЩО ТАКЕ ТРЕНІНГ І НАВЧАННЯ ТЕХНІКАМ НЕВЕРБАЛЬНОГО ВПЛИВУ?

Навчання технікам невербального впливу - це процес, що складається з двох частин: теоретичної та практичної. На теоретичній частині, що займає близько 30% – 40% часу тренінгу, ми освоюємо основні принципи впливу через тіло. Решта часу, що залишився на тренінгу - це практика застосування технік та тренування, тренування, тренування.

  ЯК ВИБРАТИ ЕФЕКТИВНИЙ ТРЕНІНГ З НЕВЕРБАЛЬНОГО ВПЛИВУ У ПРОДАЖАХ І ПЕРЕГОВОРАХ?

Якісний тренінг із застосування технік невербального впливу повинен мати наступні властивості:

  1. Половина, або більше часу тренінгу, мають займати практичні вправи та кейси.

  2. Практика та тренування застосування невербального впливу мають вирішувати реальні практичні завдання у продажах.

  ЯКЩО ВИ ХОЧЕТЕ ЗНАЙТИ КЛАСНИЙ ТРЕНІНГ НА ТЕМУ НЕВЕРБАЛЬНОї ВЗАЄМОДІї, ЗВЕРНІТЬ УВАГУ НА НАСТУПНІ 2 ПУНКТИ:

  1. Тренер легко повинен перераховувати та пояснювати зміст технік.

  2. Тренер, з прикладу своєї поведінки, постійно демонструє ці техніки впливу.


ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ

НЕВЕРБАЛЬНИЙ ВПЛИВ У ПРОДАЖАХ І ПЕРЕГОВОРАХ.


1. Концепція невербальної комунікації.

2. Нейрофізіологічні та інстинктивні основи мови рухів тіла та іншої невербаліки.

3. Ілюзії та міфи використання мови тіла та невербальних взаємодій.

4. Тіло, лідерство та домінування у взаємодії.

5. Поведінкові закономірності, що лежать в основі механізмів що використовуються для впливу на продажі та переговори.

6. Ключові модальності невербального впливу: місце, відстань, поза, динаміка, паузи та інше.

7. Місце та дистанція, як інструмент невербальної комунікації.

8. Використання паузи та мовчання як інструмент документування у переговорах та публічних виступах.

9. Принципи використання поз та рухів для впливу на партнера.

10. Техніка невербального впливу "Штовхання".

11. Техніка невербального впливу "Увага: встановлення контакту".

12. Техніка невербального впливу "Блокування заперечень".

13. Техніка невербального впливу "Захист від агресивного тиску".

14. Техніка невербального впливу "Розгойдування".

15. Техніка невербального впливу "Підключення та відображення".

16. Техніка невербального впливу "Приєднання та управління".

17. Техніка невербального впливу "Вказівки".

18. Тренування, кейси, переговори та знову тренування.