ТренІнг
оптимизацІя процесІВ в компанІЇ
Учасники навчання отримають знання, що дозволяють сформувати навички щодо підвищення ефективності, зниження витрат та підвищення результатів процесів.
Тренінг з оптимізації процесів дозволяє створювати максимальну цінність для ваших клієнтів, використовуючи при цьому мінімальну кількість ресурсів, енергії, часу та зусиль.
Тривалість: 16 годин. Формат: офлайн / онлайн. Група до 16 чол. Можливо пост-супровід.
ЧОМУ УЧАСНИКИ НАВЧАТЬСЯ НА ТРЕНІНГУ З ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ У КОМПАНІЇ?
Всі учасники навчання разом проходитимуть всю теорію та практичні завдання, під час яких вони сформують у себе навички та вміння:
-
Розробляти, описувати та впроваджувати бізнес-процеси.
-
Усунути втрати, виявляти приховані обмеження.
-
Підвищувати рентабельність процесів.
-
Випускники програми стануть лідерами змін та генерації інновацій.
ЧИМ ТРЕНІНГ З ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ КОМПАНІЇ КОРИСНИЙ ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ?
Сьогодні майже всі компанії управляють своїм бізнесом через різні ступені розвитку процесного управління. Як і в усьому світі, кожен процес може бути вдосконалений, а в бізнесі - це означає додаткову економію, підвищення продуктивності та, зрештою, збільшення прибутку.
Оптимізація процесів – це додатковий прибуток компанії.
ХТО МОЖЕ ПРОВОДИТИ ТАКИЙ ТРЕНІНГ З ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ?
Звичайно наш тренер Володимир Кащенко, який сертифікований як викладач REFA, як викладач та консультант з Lean, а також з транспортної та складської логістики та ISO. При цьому, він має значний досвід впровадження та оптимізації процесів у реальних бізнесах та багаторічний досвід викладання на програмах МВА та корпоративних університетах провідних компаній ринку.
програма тренІнгУ
ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ У КОМПАНІЇ
1. СУТНІСТЬ І ПРИНЦИПИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ
-
Навіщо потрібні процеси? Поняття про процесний підхід до управління
-
Продукт у процесах – що це таке
-
Поняття цінності
-
Концепція втрат – 8 видів втрат
-
Вимоги до формулювання результату
-
Опис та декомпозиція процесу
2. ЯКІСТЬ В ПРОЦЕСАХ І ПРОЦЕСНІ KPI
-
Поняття види діяльності. Структура трудомісткості
-
Ключові та додаткові метрики операцій
-
Балансування виробництва, компонування робочих місць
-
Карта такту
-
Основні принципи створення та управління якістю
-
PDCA цикл – 7 кроків вирішення проблем
-
Класифікація витрат на створення якості
3. СТАНДАРТИЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ
-
Основні типи операційних документів
-
Основні засади угруповання інформації в операційних документах
-
ДІОР – посадова інструкція, орієнтована на результат
-
СІК та СОП – стандартна операційна карта та процедура
-
Впровадження змін