Тренинг

Оптимізація процесів в компанії

Тренінг з оптимізації процесів орієнтований на фахівців та керівників, які відповідають за розробку, оптимізацію, зміну та впровадження всіх видів процесів.

Odoo • Изображения и текст

ТренІнг

оптимизацІя процесІВ в компанІЇ

Учасники навчання отримають знання, що дозволяють сформувати навички щодо підвищення ефективності, зниження витрат та підвищення результатів процесів.
Тренінг з оптимізації процесів дозволяє створювати максимальну цінність для ваших клієнтів, використовуючи при цьому мінімальну кількість ресурсів, енергії, часу та зусиль.
Тривалість: 16 годин. Формат: офлайн / онлайн. Група до 16 чол. Можливо пост-супровід.

  ЧОМУ УЧАСНИКИ НАВЧАТЬСЯ НА ТРЕНІНГУ З ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ У КОМПАНІЇ?

Всі учасники навчання разом проходитимуть всю теорію та практичні завдання, під час яких вони сформують у себе навички та вміння:

  • Розробляти, описувати та впроваджувати бізнес-процеси.

  • Усунути втрати, виявляти приховані обмеження.

  • Підвищувати рентабельність процесів.

  • Випускники програми стануть лідерами змін та генерації інновацій.

  ЧИМ ТРЕНІНГ З ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ КОМПАНІЇ КОРИСНИЙ ДЛЯ ВАШОГО БІЗНЕСУ?

Сьогодні майже всі компанії управляють своїм бізнесом через різні ступені розвитку процесного управління. Як і в усьому світі, кожен процес може бути вдосконалений, а в бізнесі - це означає додаткову економію, підвищення продуктивності та, зрештою, збільшення прибутку.

Оптимізація процесів – це додатковий прибуток компанії.

  ХТО МОЖЕ ПРОВОДИТИ ТАКИЙ ТРЕНІНГ З ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ?

Звичайно наш тренер Володимир Кащенко, який сертифікований як викладач REFA, як викладач та консультант з Lean, а також з транспортної та складської логістики та ISO. При цьому, він має значний досвід впровадження та оптимізації процесів у реальних бізнесах та багаторічний досвід викладання на програмах МВА та корпоративних університетах провідних компаній ринку.


програма тренІнгУ

ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ У КОМПАНІЇ

1. СУТНІСТЬ І ПРИНЦИПИ ОПТИМІЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ

  • Навіщо потрібні процеси? Поняття про процесний підхід до управління

  • Продукт у процесах – що це таке

  • Поняття цінності

  • Концепція втрат – 8 видів втрат

  • Вимоги до формулювання результату

  • Опис та декомпозиція процесу

2. ЯКІСТЬ В ПРОЦЕСАХ І ПРОЦЕСНІ KPI

  • Поняття види діяльності. Структура трудомісткості

  • Ключові та додаткові метрики операцій

  • Балансування виробництва, компонування робочих місць

  • Карта такту

  • Основні принципи створення та управління якістю

  • PDCA цикл – 7 кроків вирішення проблем

  • Класифікація витрат на створення якості

3. СТАНДАРТИЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ

  • Основні типи операційних документів

  • Основні засади угруповання інформації в операційних документах

  • ДІОР – посадова інструкція, орієнтована на результат

  • СІК та СОП – стандартна операційна карта та процедура

  • Впровадження змін