тренінг 

складні переговори 

Тренінг "Складні переговори всередині та поза компанією" навчає учасників кращим технологіям проектування та управління напружених та складних взаємодій.

Odoo • Изображения и текст

тренІнг "сКЛАДНІ ПЕРЕГОВОРИ"

Тренінг "Складні переговори" - це програма, яка розрахована на просунутих менеджерів та допомагає їм збільшити свою ефективність у переговорному процесі, як всередині компанії, так і з її партнерами.

Багато менеджерів часто стикаються з великими труднощами при просуванні своїх ідей у рамках своєї компанії. І ці проблеми вирішуються тими самими інструментами та техніками, які можуть бути успішно використані для зовнішніх складних та відповідальних переговорів.

Тривалість тренінгу – 16 годин. Формат - онлайн/офлайн. Аудиторія - фахівці та керівники.

  ЩО ТАКЕ ТРЕНІНГ "СКЛАДНІ ПЕРЕГОВОРИ ВСЕРЕДИНІ І ПОЗА КОМПАНІЄЮ"?

Тренінг "Складні переговори всередині та поза компанією" - навчає керівників та фахівців планувати, вибирати стратегію, ключову тактику та роль у тривалих переговорах з високою вартістю їх рішень.

  ЩО ТАКЕ СКЛАДНІ ПЕРЕГОВОРИ?

Складні переговори - це переговори, які зазвичай мають більшу тривалість, високий рівень відповідальності, складну суперечливість цілей учасників і більше двох сторін учасників. Якщо ваші переговори відповідають двом і більше критеріям, то вам час замовляти наш тренінг "Складні переговори всередині та поза компанією".

  ВИМОГИ ДО ВИБОРУ ПРОГРАМИ ТРЕНІНГУ "СКЛАДНІ ПЕРЕГОВОРИ".

Важливо щоб у програмі були очевидні інструменти формулювання стратегії переговорів, інструменти корекції мети та підготовка до переговорів дозволяла змінювати та коригувати цілі та тактики відповідаючи на маніпуляції партнерів.


ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ

СКЛАДНІ ПЕРЕГОВОРИ


        1. ПІДГОТОВКА І ПОЧАТОК СКЛАДНИХ ПЕРЕГОВОРІВ

        • Підготовка та планування ходу переговорів.

        • Особливості підготовки до внутрішніх переговорів.

        • Карта "маневрів" для ситуації складних переговорів.

        • Аналіз обмежень сторін.

        • Позиційний аналіз.

        • Експрес-діагностика партнера з переговорів.

        • Техніки прояснення позиції партнера з переговорів.

        • Типи переговорних питань.

        • Підготовка до маніпуляцій «емоційного зламу» на старті складних переговорів.

        2. УПРАВЛІННЯ ПЕРЕГОВОРНИМ ПРОЦЕСОМ У СКЛАДНИХ ПЕРЕГОВОРАХ

        • Завдання кожного з етапів переговорного процесу.

        • Піраміда мотивів у внутрішніх переговорах.

        • Інструменти керування переговорним процесом.

        • Індикатори втручання.

        • Тактики дискусійної частини переговорного процесу.

        • Як керувати процесом обговорення за участю трьох і більше сторін.

        • Тактики обумовленої дискусії.

        • Вибудовування лінії аргументації.

        • «Поверхи» аргументації, решітка аргументації, формула контраргументу.

        • Вплив та переконання у переговорах.

        • На «поверхах» достовірності партнера з переговорів.

        3. Ознаки складних переговорів. РОЗгортання сценарію складних переговорів

        • Види складних переговорів.

        • Відмінності складних та жорстких переговорів.

        • Прийоми контрперехоплення та утримання управління переговорним процесом.

        • Регуляція атмосфери переговорів та зняття напруги в емоційно несприятливій ситуації.

        • Переорієнтація опонента у переговорах, примус на конструктивне вирішення проблеми.

        4. ПРИЙОМИ ВПЛИВУ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ПЕРЕГОВОРНОГО ПРОЦЕСУ

        • Способи протистояння та перехід у конструктивну взаємодію.

        • Маніпулятивні прийоми в переговорах, розпізнавання, техніки зупинки та захист.

        • Типи маніпуляторів та типові сценарії.

        • Техніки блокування маніпуляцій у складних переговорах всередині та поза компанією.

        • Техніки жорстких переговорів, які застосовуються в торгах.

        • Способи протистояння технікам у складних переговорах.

        • Техніки впливу на фінальній стадії переговорів.

        • Прийоми подолання маніпулятивних тактик та перехід у конструктивну взаємодію.

        5. ТАКТИКИ ВНУТРІШНІХ ПЕРЕГОВОРІВ

        • Особливості внутрішніх переговорів.

        • Прийоми внутрішніх конфліктогенних комунікацій та стратегії їх утилізації.

        • Дві стратегії подолання протиріч у внутрішніх комунікаціях.

        • Піраміда мотивів внутрішніх переговорів.

        6. ТЕХНІКИ САМОРЕГУЛЯЦІЇ В УМОВАХ СКЛАДНИХ ПЕРЕГОВОРів

        • Способи розвитку вміння "тримати удар" у переговорах.

        • Техніки оперативної саморегуляції.

        • Розширення свого "репертуару ролей".