ТренІнг
СОЦІАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ - SQ
Тренінг "Соціальний інтелект" - це програма для кола співробітників ваших компаній, яка дозволяє розвинути навички з яких складається соціальний інтелект.
Соціальний інтелект або SQ - це здатність усвідомлювати та вибудовувати соціальну взаємодію у професійному та особистому середовищі. Саме соціальний інтелект найбільше корелює з життєвим успіхом людини.
Програма розрахована на 16 годин, група – до 15 осіб, формат – онлайн/офлайн.
ЩО ТАКЕ ТРЕНІНГ З РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЧИ "СОЦІАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ"?
Тема соціального інтелекту (SQ) виникала у відповідь на недостатність теорії емоційного інтелекту, як інструменту досягнення соціального успіху та побудови навколо себе соціальної структури, яка може не тільки зробити твоє життя комфортним, а й збільшити твої соціально-економічні досягнення. Як результат - підвищення соціального статусу, доходів та доступу до різноманітних можливостей та ресурсів світу.
КОМУ ПОТРІБНИЙ ТРЕНІНГ "СОЦІАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ - SQ"?
Даний тренінг оптимальний для всіх, хто:
-
Багато взаємодіє, наприклад, менеджери проєктів, адміністратори та люди аналогічних видів діяльності.
-
Є керівниками лінійного, середнього та вищого рівня, так як інструменти та навички SQ лежать в основі управлінської компетентності.
-
Усім, хто цікавиться темою побудови взаємовідносин та соціальних взаємодій.
ЯК ВИБРАТИ Собі КОМПАНІЮ АБО ТРЕНЕРА ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ З СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ (SQ)?
Щоб вибрати якісного провайдера тренінгу із соціального інтелекту (SQ), потрібно звернути увагу на прості критерії:
-
Тренер повинен мати високорозвинений EQ і демонструвати проникливість або, як кажуть психологи, емоційну зрілість.
-
Програма тренінгу має бути апробована та містити реальні відповіді на запитання "Що?" і "Як?".
ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ
СОЦІАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ - SQ
1. СОЦІАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ
-
Поняття соціального інтелекту.
-
Соціальний інтелект та соціальна успішність.
2. МОДЕЛІ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАКІАВЕЛЛІ, АЙЗЕНКА, ГІЛФОРДУ, ГАРДНЕРА
-
Структура моделей.
-
Співвідношення з іншими видами інтелекту.
-
Вікові особливості.
-
Методи виміру.
3. ПРИРОДА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ: ЯК ВСе влаштовано
-
Особливості будови людського мозку, «емоціо» та «раціо».
-
Складові соціального інтелекту: соціальна сприйнятливість, уміння слухати, розуміти мову тіла співрозмовника, визначати настрій (емоційний стан).
-
Розвиток соціального інтелекту: вигоди та результати.
4. ПЕРША СТУПЕНЬ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ: ПІДВИЩЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ СПРИЙНЯТНОСТІ
-
Емоції як основний елемент соціального інтелекту.
-
Базові емоції та їх зовнішній прояв.
-
Мова тіла.
-
Мова міміки.
-
Вправа: Ваш емоційний словник.
-
Вправа: Вдосконалення навичок сприйнятливості.
5. НЕГАТИВНІ ЕМОЦІЇ ТА ЇХ ПРИЗНАЧЕННЯ
-
Деструктивний прояв гніву та альтернативна поведінка: цивілізований вихід емоцій.
-
7 типів "токсичних" людей.
-
Вправа: Відпрацювання навички цивілізованого вираження емоцій, формування набору технік для роботи з негативними емоціями.
6. СОЦІАЛЬНА Чуйність: ВМІННЯ РОЗУМІТИ І ПРИЙМАТИ ЕМОЦІЇ ІНШИХ
-
Що таке емпатія.
-
Як виявити емпатію та допомогти іншому змінити його емоційний стан.
-
Вправа: Формування навички вираження емпатії.
7. КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
-
Переконання успішних комунікаторів.
-
«Карат світу» комунікатора.
-
Раціональний оптимізм та способи його формування.
-
Вправа: групова дискусія «Як розвивати оптимізм».
7. ПСИХОЛОГІЧНІ СТИЛІ ПОВЕДІНКИ, ЇХ ОСОБЛИВОСТІ І ВПЛИВ НА СОЦІАЛЬНИЙ КЛІМАТ У КОЛЕКТИВІ
-
Агресивний.
-
Пасивний.
-
Пасивно-агресивний.
-
Асертивний.
8. СТИЛІ ВЗАЄМОДІЇ І ЇХ ВПЛИВ, ПРОДУКТИВНІСТЬ ВЗАЄМОДІЇ, МОДЕЛЬ ТОМАСА-КІЛМАНА
-
Поняття стилю поведінки та природа її появи.
-
Стилі взаємодії: уникнення, пристосування, компроміс, співпраця, конкуренція.
-
Практика побудови взаємодії у різних стилях поведінки.
-
Ділові ігри «Зміна стилю взаємодії у ситуації».
-
Вправа: застосування стилів соціального лідерства.
9. ЗАКРИТТЯ
-
Отримання зворотного зв'язку.
-
Підведення підсумків.