ТренІнг

соцІальнИй Інтеллект  SQ

Тренінг "Соціальний інтелект" або SQ - це програма, яка навчає будувати взаємозв'язки та взаємодіяти з оточенням для досягнення своїх цілей. Соціальний інтелект – це фундаментальна основа лідерства.

ТренІнг

СОЦІАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ - SQ

Тренінг "Соціальний інтелект" - це програма для кола співробітників ваших компаній, яка дозволяє розвинути навички з яких складається соціальний інтелект.

Соціальний інтелект або SQ - це здатність усвідомлювати та вибудовувати соціальну взаємодію у професійному та особистому середовищі. Саме соціальний інтелект найбільше корелює з життєвим успіхом людини.

Програма розрахована на 16 годин, група – до 15 осіб, формат – онлайн/офлайн.

Odoo • Текст и изображения

  ЩО ТАКЕ ТРЕНІНГ З РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЧИ "СОЦІАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ"?

Тема соціального інтелекту (SQ) виникала у відповідь на недостатність теорії емоційного інтелекту, як інструменту досягнення соціального успіху та побудови навколо себе соціальної структури, яка може не тільки зробити твоє життя комфортним, а й збільшити твої соціально-економічні досягнення. Як результат - підвищення соціального статусу, доходів та доступу до різноманітних можливостей та ресурсів світу.

  КОМУ ПОТРІБНИЙ ТРЕНІНГ "СОЦІАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ - SQ"?

Даний тренінг оптимальний для всіх, хто:

  1. Багато взаємодіє, наприклад, менеджери проєктів, адміністратори та люди аналогічних видів діяльності.

  2. Є керівниками лінійного, середнього та вищого рівня, так як інструменти та навички SQ лежать в основі управлінської компетентності.

  3. Усім, хто цікавиться темою побудови взаємовідносин та соціальних взаємодій.

  ЯК ВИБРАТИ Собі КОМПАНІЮ АБО ТРЕНЕРА ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ З СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ (SQ)?

Щоб вибрати якісного провайдера тренінгу із соціального інтелекту (SQ), потрібно звернути увагу на прості критерії:

  1. Тренер повинен мати високорозвинений EQ і демонструвати проникливість або, як кажуть психологи, емоційну зрілість.

  2. Програма тренінгу має бути апробована та містити реальні відповіді на запитання "Що?" і "Як?".


ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ

СОЦІАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ - SQ

          1. СОЦІАЛЬНИЙ ІНТЕЛЕКТ

          • Поняття соціального інтелекту.

          • Соціальний інтелект та соціальна успішність.

          2. МОДЕЛІ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАКІАВЕЛЛІ, АЙЗЕНКА, ГІЛФОРДУ, ГАРДНЕРА

          • Структура моделей.

          • Співвідношення з іншими видами інтелекту.

          • Вікові особливості.

          • Методи виміру.

          3. ПРИРОДА СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ: ЯК ВСе влаштовано

          • Особливості будови людського мозку, «емоціо» та «раціо».

          • Складові соціального інтелекту: соціальна сприйнятливість, уміння слухати, розуміти мову тіла співрозмовника, визначати настрій (емоційний стан).

          • Розвиток соціального інтелекту: вигоди та результати.

          4. ПЕРША СТУПЕНЬ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ: ПІДВИЩЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ СПРИЙНЯТНОСТІ

          • Емоції як основний елемент соціального інтелекту.

          • Базові емоції та їх зовнішній прояв.

          • Мова тіла.

          • Мова міміки.

          • Вправа: Ваш емоційний словник.

          • Вправа: Вдосконалення навичок сприйнятливості.

          5. НЕГАТИВНІ ЕМОЦІЇ ТА ЇХ ПРИЗНАЧЕННЯ

          • Деструктивний прояв гніву та альтернативна поведінка: цивілізований вихід емоцій.

          • 7 типів "токсичних" людей.

          • Вправа: Відпрацювання навички цивілізованого вираження емоцій, формування набору технік для роботи з негативними емоціями.

          6. СОЦІАЛЬНА Чуйність: ВМІННЯ РОЗУМІТИ І ПРИЙМАТИ ЕМОЦІЇ ІНШИХ

          • Що таке емпатія.

          • Як виявити емпатію та допомогти іншому змінити його емоційний стан.

          • Вправа: Формування навички вираження емпатії.

          7. КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ

          • Переконання успішних комунікаторів.

          • «Карат світу» комунікатора.

          • Раціональний оптимізм та способи його формування.

          • Вправа: групова дискусія «Як розвивати оптимізм».

          7. ПСИХОЛОГІЧНІ СТИЛІ ПОВЕДІНКИ, ЇХ ОСОБЛИВОСТІ І ВПЛИВ НА СОЦІАЛЬНИЙ КЛІМАТ У КОЛЕКТИВІ

          • Агресивний.

          • Пасивний.

          • Пасивно-агресивний.

          • Асертивний.

          8. СТИЛІ ВЗАЄМОДІЇ І ЇХ ВПЛИВ, ПРОДУКТИВНІСТЬ ВЗАЄМОДІЇ, МОДЕЛЬ ТОМАСА-КІЛМАНА

          • Поняття стилю поведінки та природа її появи.

          • Стилі взаємодії: уникнення, пристосування, компроміс, співпраця, конкуренція.

          • Практика побудови взаємодії у різних стилях поведінки.

          • Ділові ігри «Зміна стилю взаємодії у ситуації».

          • Вправа: застосування стилів соціального лідерства.

          9. ЗАКРИТТЯ

          • Отримання зворотного зв'язку.

          • Підведення підсумків.