тренІнг

СПІН (SPIN) продажІ для в2в

Тренінг з продажу СПІН - це квінтесенція досвіду продажів у форматі бізнес для бізнесу. Майстерність ведення клієнта від усвідомлення власних проблем до розуміння їх рішення за допомогою вашого продукту створює максимальні результати продажів.

Odoo • Изображения и текст

тренІнг

СПІН продажІ для в2в

Тренінг "СПІН продажі у В2В" давно став обов'язковою умовою розвитку та роботи для всіх менеджерів з продажу, що працюють у напрямку бізнес для бізнесу.

Технологія СПІН продажу - це, мабуть чи не єдина технологія в галузі продажу та управління, результати якої закріплені у статистично значущих дослідженнях, що є надзвичайною рідкістю у сучасному бізнесі.

Тривалість – 16 годин. Група – до 15 осіб. Формат: онлайн/офлайн.

  ЩО ТАКЕ ТРЕНІНГ "СПІН ПРОДАЖі ДЛЯ B2B"?

Тренінг "СПІН продажі для В2В" передбачає освоєння учасниками методології просування до продажу - від першого знайомства з клієнтом до створення образу проблем, усвідомлення потреби та покупки.

Вивчення технології СПІН на наших тренінгах відбувається в активній комунікації з тренером, у ділових іграх та імітаційних переговорах на основі реальних кейсів самих учасників.

  ЩО ДАЄ ТРЕНІНГ З СПІН ПРОДАЖУ ДЛЯ B2B?

Під час навчання менеджери з продажу, у напрямку бізнес для бізнесу, вивчають набори питань пов'язаних з кожним етапом СПІН продажів, а також навчаються ідентифікувати стадію розуміння клієнтом своїх проблем, що допомагає побудувати ланцюжок комунікацій та питань.

Учасники багато тренуються під час тренінгу, що дозволяє сформувати базові вміння безпосередньо під час навчання.

  ЯК ВИБРАТИ ПРОВАЙДЕРА ЧИ ТРЕНЕРА ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ З СПІН ПРОДАЖІВ?

Наш тренінг з продажу СПІН - це одна з найактуальніших навчальних програм нашої компанії за останні 10 років. Цей факт дав можливість виділити кілька факторів вибору навчальної програми з SPIN:

  • Тренер має досвід проведення тренінгів із продажу більше 10 років.

  • Тренер сам демонструє майстерність застосування СПІН підходу у продажах.

  • Тренер та компанія має апробовану програму, яка проводилася не менше 5 разів.


ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ

СПІН продажІ для в2в

1. СТАТИСТИКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ СПІН ПРОДАЖУ.

  • Історія появи СПІН.

  • Види чи класифікація продажів.

  • Стиль поведінки менеджера з продажу та результативність продажів.

2. ПИТАННЯ ЯК ОСНОВА УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖУ.

  • Психологічний фактор та наслідки питань у продажах.

  • Статистика та закономірності застосування питань.

  • Страхи та сумніви у використанні питань.

3. СПІН ПРОДАЖі: ПОНЯТТЯ ТА СУТНІСТЬ.

  • Етапи СПІН продажів.

  • Ситуаційні питання.

  • Проблемні питання.

  • Вилучаючі питання.

  • Питання напрямку.

  • Список питань та сутність кожного етапу питань.

4. ПРАКТИКА ПЕРЕГОВОРІВ.

  • Типові ситуації та кейси із застосуванням СПІН технології.

  • Ситуації із практики учасників з методології СПІН.

  • Формування переліку питань, пов'язаних з кожним етапом.