тренІнг

УправлІННЯ ЕфективнІСТЬ продажІВ

Тренінг "Управління ефективністю продажів" - це програма, яка може підняти продажі на 30% навіть не навчаючи менеджерів хитрощам взаємодії, лише за рахунок зміни організації їхньої праці.

Odoo • Изображения и текст

ТРЕНІНГ "УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ ПРОДАЖУ"

Ми підготували для вас тренінг "Управління ефективністю продажів" як відгук на часті запити від керівників відділів продажів та менеджерів з продажу.
Наша програма розрахована на менеджерів з продажу та керівників відділів продажів.
Ключова мета цього навчання – навчити організовувати роботу та виставляти пріоритети у роботі так, щоб з найбільшою ефективністю використовувати свій ресурс та вибирати продуктивні види діяльності.

Тривалість – 16 годин. Формат - онлайн/офлайн. Цільова аудиторія: керівники відділу продажу, менеджери з продажу.

  КОМУ ПОТРІБЕН ТРЕНІНГ З УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ ПРОДАЖУ?

Тренінг "Управління ефективністю продажів" необхідно замовляти тоді, коли за наявності цілком активних та компетентних менеджерів з продажу у вас продаж не росте і ви помічаєте якусь хаотичність у роботі.

  У ЧОМУ КЛЮЧОВИЙ ЗМІС ТРЕНІНГІВ З УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ ПРОДАЖУ?

Основний смисловий фундамент цього тренінгу складається з наступних тез:

  1. Структурувати види робіт та пріоритезувати найбільш рентабельні дії.

  2. Структурувати та змінити пріоритети у роботі з продуктами.

  3. Змінити підходи до побудови вирви продажів.

  4. Створити модель побудови планів роботи із клієнтами.

  5. Аналіз та оптимізація ефективності всіх операцій менеджера з продажу.


ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ

  УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ ПРОДАЖУ


1. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖУ

  • Аналіз структури робіт менеджера з продажу.

  • Оптимальний алгоритм розподілу робіт.

  • Усунення обмежень у роботах менеджера з продажу.

2. ПРОЦЕСИ МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖУ

  • Аналіз ефективності операцій менеджерів.

  • Виявлення та усунення обмежень у роботі.

  • Складання плану розвитку менеджера.

3. РОБОТА З ПОШУКОМ, БАЗОЙ ДАНИХ І КАНАЛАМИ ПРОСУВАННЯ

  • Поняття лійки продажів.

  • Принципи побудови ефективної вирви продажів.

  • Корекція вирви продажів з точки зору картки споживчої подорожі.

4. УПАКОВКА ПРОДУКТУ ДЛЯ МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖУ

  • Принципи та правила упаковки продукту.

  • Вимоги до менеджера з вивчення продукту.

5. ФОРМУВАННЯ ПЛАНУ РОБОТ З ПРОДАЖУ

  • Інструменти вибору пріоритетів у продажах.

  • Прогностична матриця продажів.

Кожен тренінг з управління ефективністю продажів - це ваша особиста активність та енергія інвестована у розвиток, збільшення вашого бізнесу та ваших показників.