тренІнг

управлІННЯ КОНФЛІКТАМИ У жиТТІ ТА бизнеСІ

Тренінг з управління конфліктами – це тема, яка цікавить людство вже багато тисяч років. Навчання управлінню конфліктами та поведінці у конфліктах входить у стандартну модель корпоративної підготовки фахівців та керівників.

тренІнг

УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ У ЖИТТІ ТА БІЗНЕСІ

Тренінг "Управління конфліктними у житті та бізнесі" - це навчання, яке дозволяє учасникам розібратися з причинами появи конфліктів, способами нівелювання напруженості та техніками поведінки у конфліктах.

Управління конфліктами, як і багато інших комунікаційних явищ, може бути досліджено, діагностовано і в результаті розроблено кроки щодо оптимізації взаємодії.

Програма розрахована на 16:00. Група: до 15 осіб. Аудиторія: керівники та фахівці. Формат: онлайн/офлайн.

Odoo • Текст и изображения

  ЩО ТАКЕ ТРЕНІНГ "КЕРУВАННЯ КОНФЛІКТАМИ І У ЖИТТІ ТА БІЗНЕСІ"?

Наше навчання з управління конфліктами дозволяє освоїти кілька універсальних технік, які можуть використовуватися як у бізнесі, так і в особистому житті. Це робить наш тренінг затребуваним та цікавим для всіх учасників.

  У ЧОМУ ОСОБЛИВОСТІ ТРЕНІНГУ "УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ У ЖИТТІ ТА БІЗНЕСІ"?

Особливість цього тренінгу полягає в тому, що значну його частину займають вправи, практичні кейси та відпрацювання навичок комунікацій у конфлікті, що є ключовою суттю навчання – створювати навички.

  ЯК ВИБРАТИ ТРЕНІНГ З УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ?

Для вибору тренінгу, компанії-провайдера чи тренера з управління конфліктами важливо враховувати такі умови:

  1. Досвід проведення тренінгів з управління конфліктами.

  2. Програма тренінгу має містити багато практичних завдань, які займають понад 50% часу навчання.

  3. Тренер має сам легко демонструвати високорозвинені комунікаційні навички.


програма тренІНГУ

УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТАМИ У ЖИТТІ ТА БІЗНЕСІ

1. ПОНЯТТЯ КОНФЛІКТУ

  • Причини виникнення конфлікту.

  • Основні поняття, що використовуються у визначенні конфлікту.

  • Конфліктна ситуація та конфліктна поведінка.

  • Конструктивний та деструктивний конфлікт.

  • Ставлення до конфлікту з погляду управління.

  • Кейс «Ставлення до конфлікту».

2. СТРАТЕГІЇ ПОВЕДІНКИ У КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЯХ

  • Модель Томаса-Кілмана та її практичне застосування.

  • Управління конфліктною ситуацією.

  • Вибір стратегії взаємодії.

  • Відділення інтересів від позицій.

  • Кейс "Визначення стратегії".

3. ФОРМУЛИ ВИНИКНЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ

  • Конфліктогени, як фактор виникнення конфлікту.

  • «Стоп слова», «Стоп дії» у конфлікті.

  • Гра «Конфлікт інтересів».

  • Конфліктні ситуації та інциденти, вплив на виникнення конфлікту.

  • Кроки створення словника конфліктогенів.

  • Вправа «Словник конфліктогенів».

  4. ІНСТРУМЕНТИ УПРАВЛІННЯ КОНФЛІКТОМ

  • Правила безконфліктного спілкування.

  • 3 кроки до вирішення конфліктів.

  • Ділова гра «Золоті горіхи».