тренІнг
УПРАВЛІННЯ ВІДДІЛОМ ПРОДАЖів
ПРО ЩО ТРЕНІНГ "ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ВІДДІЛОМ ПРОДАЖів"?
Ключовою особливістю даного тренінгу з управління продажами є те, що програма навчання:
-
відображає послідовність подій, так як ніби новий керівник тільки прийшов на нову посаду, що вкрай корисним навіть для тих, хто вже багато років на посаді.
-
включає діагностичну модель, яка побудована на засадах ощадливого виробництва та створення умов, і дозволяє зробити аналіз своїх відділів продажів з наступними висновками.
ЯК ПІДІБРАТИ ТРЕНІНГ З УПРАВЛІННЯ ВІДДІЛОМ ПРОДАЖів ДЛЯ РІЗНИХ НАПРЯМКІВ?
При підборі для себе тренінгу з ефективного управління відділом продажів необхідно враховувати кілька ключових факторів, які забезпечать продуктивність навчання:
-
Тренер повинен мати досвід управління та інтеграції відділу продажу у загальну систему процесів компанії.
-
Тренер повинен мати досвід щонайменше трьох вдалих проєктів розвитку відділів продажів.
-
Досвід викладання у бізнес сфері понад 5 років.
-
Якісна програма, яка охоплює всі аспекти управління відділом продажів та конкретні інструкції, які можна використати.
ЩО ДАЄ НАВЧАННЯ КЕРІВНИКІВ НА ТРЕНІНГУ "УПРАВЛІННЯ ВІДДІЛОМ ПРОДАЖів"?
Немає ідеального керівника, і у продажах в тому числі. Наш тренінг з управління відділом продажів дозволяє знайти прогалини у своїй роботі та отримати інструмент для покращення ситуації. Такий підхід дозволяє отримати покращення у відділах вже найближчими тижнями.
ПРОГРАМА ТРЕНІНГУ
УПРАВЛІННЯ ВІДДІЛОМ ПРОДАЖів
1. ВИЗНАЧЕННЯ МІСЦЯ ВІДДІЛУ ПРОДАЖУ В ПРОЦЕСАХ ВСІЙ КОМПАНІЇ
-
Опис вхідних даних для роботи відділу продажу.
-
Визначення вихідних даних відділу продажу.
-
Проведення переговорів із стейкхолдерами (бухгалтерія, IT, склад, логістика та ін.).
-
Інтерв'ю із співробітниками відділу продажу.
2. ОПИС І АНАЛІЗ ОСНОВНОГО ПРОЦЕСУ ВІДДІЛУ ПРОДАЖУ
-
Опис процесу продажу.
-
Декомпозиція основного процесу продажу.
-
Визначення продукту та критеріїв оцінки кожного етапу.
-
Нормування операцій у роботі відділу продажу.
-
Визначення обмеження та точок зростання відділу продажу.
3. РОБОТА З ПОКРАЩЕННЯМИ І РОЗВИТОМ ВІДДІЛУ ПРОДАЖУ
-
Практика спільного з менеджерами відділу пошуку рішень.
-
Алгоритми формування залучення співробітників.
-
Обробка опору та стимулювання менеджерів з продажу.
4. ВПРОВАДЖЕННЯ ЗМІН І СТВОРЕННЯ МОДЕЛІ KPI
-
Чи завжди потрібні KPI?
-
Який принцип вибору показників оцінки.
-
Чи завжди потрібно KPI пов'язувати з преміальною системою.
-
Оцінка як зворотний зв'язок.
5. МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ ТА НАВЧАННЯ МЕНЕДЖЕРІВ З ПРОДАЖУ У ВІДДІЛІ ПРОДАЖІВ
-
Правила побудови матриці компетенцій.
-
Визначення цілей та форм навчання.
-
Практика організації саморозвиваючих мітингів.
6. МОДЕЛЬ КОМПЕТЕНЦІЙ МЕНЕДЖЕРА З ПРОДАЖУ В В2В
-
Структура компетенцій та навичок.
-
Інструменти та техніки, якими має володіти менеджер відділу продажу
-
Як оптимізувати навчання.