тренІнг 

УправлІННЯ закупІВЛЯМИ в организацІЇ

Матеріал нашого тренінгу "Управління закупівлями в організації" створено на поширених та прийнятих у світі стандартах управління закупівлями.

ТренІнг

УправлІННЯ закупІВЛЯМИ в організацІЇ

Тренінг з управління закупівлями - це програма для керівників та фахівців, які займаються закупівлями у своїй компанії на різних рівнях. Управління закупівлями, як процес, передбачає наявність у співробітників компетенцій з планування закупівель, управління запасами, обліком, оцінкою якості продукції що закуповується, і багато іншого.

Наш тренінг з управління закупівлями побудований на основі світових стандартів закупівель і може бути основою для побудови системного рішення з управління закупівлею у вашій компанії.

Програма розрахована на 32 години. Формат - онлайн/офлайн. Група – до 15 осіб.

Odoo • Текст и изображения

ЩО ТАКЕ ТРЕНІНГ "УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЛЯМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ"?

Тренінг "Управління закупівлями в організації" - це програма для керівників та фахівців, яка розкриває весь цикл закупівель від стратегічного планування та Supply Chain до проведення переговорів із постачальниками. Ця програма апробована та успішно була проведена для фахівців "Нова пошта" та інших великих компаній.

  ДЛЯ ЧОГО ПОТРІБНИЙ ТРЕНІНГ З УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЛЯМИ?

Тренінг з управління закупівлями дозволяє вирішити фахівцям та керівникам із закупівель наступні завдання:

  • Побудова системи планування закупівель.

  • Побудова системи управління ланцюжком постачання - Supply Chain.

  • Організація обліку та оцінки якості продукції.

  • Організація процесу переговорів із постачальниками.

  ЯК ВИБРАТИ ТРЕНЕРА ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ З УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЛЯМИ?

Вибір якісного тренера для навчання з управління закупівлями робиться дуже просто. Цей фахівець повинен мати досвід управління ланцюжком поставок, організації складних процесів, мати міжнародні сертифікації з логістики та управління процесами. Наша компанія ICPM Consulting з радістю надасть вам такого тренера.


програма тренІнгУ 

управлІННЯ закупІВЛЯМИ в організацІЇ

1. УПРАВЛІННЯ ЛАНЦЮГАМИ ПОСТАВОК (SUPPLY CHAIN)

  • Цілі та завдання логістики.

  • Що таке ланцюг поставок.

  • Роль та основні функції Supply Chain.

  • Основні функції ланцюга поставок.

  • Складові витрат на логістику.

  • Стратегія Supply Chain.

  • Основні бізнес-кейси: Wallmart, Amazon.

2. КОРОТКИЙ ОГЛЯД ФУНКЦІЇ ЗАКУПІВЕЛЬ І УПРАВЛІННЯ ПОСТАВКАМИ

  • Що таке закупівлі та постачання.

  • Чим відрізняється керування поставками від закупівель.

  • Значення функції закупівель.

  • Кейс "Приклад основних функцій процесу закупівель".

  • Кейс "Розрахунок економії на закупівлях".

  • Взаємодія з іншими підрозділами та постачальниками.

  • Основні ролі фахівців в управлінні закупівлями.

  • Ролі та активності, що виконуються функцією «Закупівлі».

  • Опис основного процесу закупівель.

  • Кейс "Опис основного процесу закупівель".

3. СТРАТЕГІЯ ЗАКУПІВЕЛЬ

  • Декомпозиція цілей компанії, визначення цілей підрозділу, що займається закупівлями.

  • Аналіз асортименту. Основний квадрант асортименту.

  • Класифікація постачальників.

  • Транзакційний, ринковий, вирівнювальний та критичний квадранти.

  • Основні KPI.

  • Основні стратегії та тактики у закупівлях.

  • TQM – Total Quality Management – управління якістю.

  • TCO - Повна собівартість закупівель.

  • Кейс "Розрахунок повної собівартості життєвого циклу продукції".

4. УПРАВЛІННЯ ЗАПАСами

  • Чим відрізняється керування запасами від закупівель.

  • Принципи управління асортиментом.

  • Структурування асортименту. Товарне дерево.

  • Категоризація асортименту. Принципи формування категорій.

  • Невизначеності та ризики в управлінні запасами.

  • Управління ризиками.

  • Кейс "Розрахунок реєстру ризиків постачання".

  • Страховий запас.

  • Кейс "Розрахунок страхового запасу".

  • Коефіцієнт оборотності.

  • Збільшення оборотності за рахунок зниження товарного запасу.

  • ABC, XYZ та ABCD аналіз.

  • Застосування методів статистичного аналізу при розрахунку поставок товарів категорії «Y» та «Z».

  • Кейс "Формування замовлення на товари зі стрибкоподібним попитом".

5. УПРАВЛІННЯ постачальниками

  • Ідентифікація та оцінка постачальників. Критерії оцінювання.

  • Кейс "Оцінка постачальника".

  • Переговори з постачальниками.

  • Стратегії та тактики ведення переговорів.

  • Управління відносинами із постачальниками.

  • Основні метрики оцінки якості роботи постачальників.

  • Інструмент "Вагова матриця".

  • Кейс "Застосування вагової матриці".

  • Види замовлень на купівлю.

  • Основні типи документів та звіти.

  • Типи організацій, що займаються закупівлею.

  • Основні принципи поведінки та етика у закупівлях.