Тренінг "Ефективне управління підрозділом" - це програма для керівників початкового рівня, робота яких зосереджена переважно на адмініструванні підрозділу, яким вони керують.
Програма включає матеріал повного циклу керівника, від співбесіди співробітника до його звільнення. Звичайно, ми даємо інструменти та практичні рекомендації як поводитися в тих, чи інших складних ситуаціях. Всі наші тренери з значним професійним досвідом управління.
Тривалість – 16 годин. Формат - онлайн/офлайн.
ЩО ТАКЕ ТРЕНІНГ "ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ПІДРОЗДІЛОМ"?
-
Тренінг з ефективного управління підрозділом орієнтований на управлінців початкового рівня, які щодня як польові командири, ставлять завдання, розставляють людей по роботах, контролюють правильність виконання стандартів робіт, мотивують і оцінюють співробітників.
-
Наша програма прив'язана до перерахованих щоденних операційних завдань керівників. Мінімум теорії – максимум практики.
У ЧОМУ ОСОБЛИВОСТІ ТРЕНІНГУ З ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДРОЗДІЛОМ?
Наш тренінг із ефективного управління підрозділом супроводжує весь цикл роботи з управління персоналом у підрозділі: від прийому на роботу, до звільнення співробітника. Що нетипово більшості тренінгових програм. Однак такий підхід за багато років дав свої позитивні результати та отримав високі оцінки від учасників тренінгів, що пройшли.
ЯК ВИБРАТИ ТРЕНІНГ З ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДРОЗДІЛОМ?
Для того, щоб обрати якісний тренінг з ефективного управління підрозділом, звертайте увагу на кілька важливих особливостей:
-
Тренер повинен мати досвід керування понад 5 років.
-
Тренер повинен мати досвід проведення тренінгу на цю тему понад 2 роки та провести більше 10 тренінгів.
-
Програма тренінгу з ефективного управління підрозділом має відповідати завданням та роботам, які реалізують ваші керівники на місцях.
1. ПОНЯТТЯ УПРАВЛІННЯ ПІДРОЗДІЛОМ
-
Поняття "управління організації роботи".
-
Правила опису результату, як основа управління.
-
Завдання.
-
Обов'язки.
-
Контроль: системний та проміжний.
-
Оцінка.
-
Групове рішення та наради.
3. УПРАВЛІННЯ ОБГОВОРЕННЯМ І КОМУНІКАЦІЄЮ.
-
Проведення наради.
-
Види та вимоги до нарад.
-
Робота із обговореннями.
3. АДАПТАЦІЯ І НАВЧАННЯ СПІВРОБІТНИКА.
-
Вимоги до співбесіди.
-
Адаптація працівника.
-
Навчання та розвиток співробітника.
4. Опрацювання заперечень І ОПІР СПІВРОБІТНИКІВ.
-
Причини опору та заперечень.
-
Практика опрацювання заперечень.
5. ЗВІЛЬНЕННЯ СПІВРОБІТНИКІВ.
-
Критерії звільнення.
-
Безпечна організація звільнення.
-
Бесіда під час звільнення.