ТРИ ПРОБЛЕМИ ПІД ЧАС СТВОРЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ВИМОГ
Відсутність розуміння, з чого складається діяльність, особливо в описі умінь та навичок

ТРИ проблеми під час створення кваліфікаційних вимог

Відсутність розуміння, з чого складається діяльність, особливо в описі умінь та навичок. Для того, щоб вирішити це завдання, потрібне хороше тренування або фахівець, який допоможе описати. Фахівець не обов'язково має бути з цього виду діяльності.

Неможливість чи складність у створенні інструменту вимірювання професійної компетенції відповідно до кваліфікаційних вимог. В цьому випадку або потрібно шукати фахівця, який допоможе створити такий інструмент, або потрібно змінювати або по-іншому групувати навички, щоб отримати можливість оцінити. Пам'ятайте, ми керуємо лише тим, що контролюємо.

Відсутність зв'язку між необхідними в компанії кваліфікаційними вимогами та компетенціями, що вітаються. В оголошеннях пишуть: «Шукаємо активних самостійних, різнобічних… і т.д.». А у кваліфікаційних вимогах пишуть: «Здатність працювати у команді, старанність тощо». Часто такі вимоги залежить від збігу обставин.

Неможливість вичленувати з усієї діяльності фахівця чи посади конкретні та чітко визначені компетенції, які найбільше впливають на продуктивність. Цю проблему можна вирішити або за допомогою нового фахівця, або спробувати подумати про це ще 10 місяців.

ЯК СТВОРИТИ КОРПОРАТИВНУ КУЛЬТУРУ В ОРГАНІЗАЦІЇ
Як створити корпоративну культуру в організації, сформувати цінності, впровадити нові норми поведінки.